Gå til innhold

[LOTRO]Nådde lvl 50 i går! Trenger noen tips videre...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hallo alle sammen

Nådde level 50 i går kveld og funderer nå på hvor jeg bør fortsette med tanke på utstyr. Målet er nok mirrored armor og etched beryl jewellery osv, siden jeg ikke har særlig tid til å delta i raids, men det kan være greit å vite om det er noen spesielle quest rewards som er like bra/bedre enn dette?

Tips mottaes med takk. Ellers blir vel deeds enn fritidsaktivitet nå - 300 wargs i angmar bør se seg om etter alternativt oppholdssted eller forberede seg på å møte sin skaper, hehe :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Etter lvl 50 er vel Raid (Helegrod, Rift, CD, Urugarth, Annuminas, BG), bli GM i crafting, deeds of PVMP det du kommer til å bruke tid på.

Når det gjelder gear, så er antakelig class gear og Rift settet det du bør gå for. Vedder på at du ikke har komplett class gear ennå! :!: Vil du ikke kjøpe dette, må du nåkk et "par" turer til Rift:)

Endret av Maverick2002
Skrevet (endret)

nå sa han jo at han ikke har tid til å raide. Foreslår at du gjør alle bøkene, book 12 har noen veldig bra rewards. Som Mav sa kan du dog gjøre Carn Dum, Urgurath og Annuminas som er 6 mann instancer.

Masse bra PvP items, så ta noen turer i Ettendeeps for våpen og jewlery. Bortsett fra det burde du farme for crafted items, muligens maxe din egen crafting skill og selge. Men det tar en del tid og penger.

Endret av Christeven
Skrevet

Gjør deeds! De nytter.

Skal du ha penger til gear så dra til Goblin-Town. Syk dropprating av singel-use recipes der. Du kan få en god slump penger på AH for engraved beryl recipes og våpen recipes. Dessuten dropper de goblinsa fult av rep-items som kan selges eller brukes til å få rep med Rivendell. Jeg veit ikke hvilken class du er, men med rep i rivendell så kan du få et jewlery sett som er bra for ministriels og også kan du få en great golden ring som er ganske bra for en champion blant annet. Det er mere der, men jeg har bare fått med meg det som er innteresant for mine karakterer. En champion og en ministriel.(og en burglar snart også ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...