Gå til innhold

Gamer PC til 4000kr MAKS!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hvis du hadde konf om et halvt års tid så blir det at du sparer på å heller kjøpe en god gamer pc til høsten. Om du handler deg pc nå som er sånn så der så blir det uansett å koste på den da du trenger ny. Jeg ville kanskje ha ventet. Siden handlevognen til hans2k at Amentio har alle varene men siden det er kun den butikken som har det så blir det vanskelig å få kjøpt da det er firmakjøp.

 

Chief_R-W

Lenke til kommentar
Altså, har ikke stasjonær, men laptop! Så jeg ligger på maks 50 fps! Og kommer fort ned i 20!

 

Og en ting.. HVordan slår jeg av Vertical Sync?

Jeg har også bærbar :) HP pavilion Dv8000.. Core duo 1,66 ghz, Geforce go 7600 og 2gb ram. Funker fint til alle spill jeg har prøvd hittil untatt krevende spill som crysis. Gidder ikke prøve engang, for jeg vil ikke spille det :p hehe.

Lenke til kommentar
7600 nok til alt på high og godt over 100fps? Jeg som trodde CSS var litt krevende.

 

Ville heller kjøpt hans2k sitt oppsett, enn komplett sitt.

 

fdl: 500GB harddisk og ekstra cpu-kjøler blir "overkill" til trådstarters lave prisklasse.

Jeg syns ikke akkurat at css er så krevende når jeg kjørte det på 70 Fps med en amd athlon 2ghz, 512 Mb ram og Geforce 6200 Turbocache :) Da snakket vi 1024x768 oppløsning og medium/high på settings :)

Lenke til kommentar
7600 nok til alt på high og godt over 100fps? Jeg som trodde CSS var litt krevende.

 

Ville heller kjøpt hans2k sitt oppsett, enn komplett sitt.

 

fdl: 500GB harddisk og ekstra cpu-kjøler blir "overkill" til trådstarters lave prisklasse.

Jeg syns ikke akkurat at css er så krevende når jeg kjørte det på 70 Fps med en amd athlon 2ghz, 512 Mb ram og Geforce 6200 Turbocache :) Da snakket vi 1024x768 oppløsning og medium/high på settings :)

 

70 max fps og 20-30 fps når det blir litt action ?

garantert ikke spillbart!

Lenke til kommentar

Du trenger en AMD 2.8 GHZ eller en Core 2 Duo 2.5 GHZ for å slippe FPS drop i CSS.

 

Skjermkort er ikke så nøye, CSS går på prosessorkraft.

 

Greit at man får 70-80 FPS når man entrer en server, men det er hvor mye FPSen din dropper som betyr noe.

 

Jeg ville definitivt gått for den Intel Pakken som ble postet lengre opp:

 

http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=323786

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132
Hvis du hadde konf om et halvt års tid så blir det at du sparer på å heller kjøpe en god gamer pc til høsten. Om du handler deg pc nå som er sånn så der så blir det uansett å koste på den da du trenger ny. Jeg ville kanskje ha ventet. Siden handlevognen til hans2k at Amentio har alle varene men siden det er kun den butikken som har det så blir det vanskelig å få kjøpt da det er firmakjøp.

 

Chief_R-W

 

Man må ikke være firma for og få kjøpt fra amentio, har selv handlet derfra uten at jeg har vært registert som firma på noen måte.

 

Men skal en bestille fra butikker son norek, itegra, hattelco og lignende må du være registrert som bedrift.

Endret av Slettet+6132
Lenke til kommentar
7600 nok til alt på high og godt over 100fps? Jeg som trodde CSS var litt krevende.

 

Ville heller kjøpt hans2k sitt oppsett, enn komplett sitt.

 

fdl: 500GB harddisk og ekstra cpu-kjøler blir "overkill" til trådstarters lave prisklasse.

Jeg syns ikke akkurat at css er så krevende når jeg kjørte det på 70 Fps med en amd athlon 2ghz, 512 Mb ram og Geforce 6200 Turbocache :) Da snakket vi 1024x768 oppløsning og medium/high på settings :)

 

70 max fps og 20-30 fps når det blir litt action ?

garantert ikke spillbart!

Nei 70 fps på den Fit testen eller hva det heter :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...