Sir Game Skrevet 21. februar 2008 Skrevet 21. februar 2008 Okey, dette høres sikkert helt ille ut og det er det sikkert også. Jeg spiller ikke mye pc spill, men fikk lyst til å prøve cs 1.6 igjen, for old times sake. Men jeg har fått et lite problem. Når jeg dauer (spiller mot botter) så klarer jeg ikke å restarte runden. Orker ikke å sitte å vente på at enten terrorister eller antiterrorister vinner liksom. Menyen på options er på italiensk så det er ikke bare bare. Har riktignok funnet noe på engelsk og der står det restart round på 2 steder. Under config Seuver RCON og config seuver AMX / admin mod. Har forøkt å velge f12 feks men det funker heller dårlig. Noen som kan hjelpe en "noob" elle`r ?
............... Skrevet 21. februar 2008 Skrevet 21. februar 2008 https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=200797 Bruk de botene som heter z-bots, hvis ikke linken i tråden virker, google it. Når du har lagt inn de får du en meny når du trykker på h, hvor du kan velge vanskelighetssgrad på botene, omstart av runde osv.
Betenkt Skrevet 21. februar 2008 Skrevet 21. februar 2008 kan vel også bare kjøpe: bot_kill all bot_kill all ct Bot_kill all t eller funker ikke disse på 1.6? *prøve å huske*
Gjest Slettet-aNZFa3 Skrevet 22. februar 2008 Skrevet 22. februar 2008 Okey, dette høres sikkert helt ille ut og det er det sikkert også. Jeg spiller ikke mye pc spill, men fikk lyst til å prøve cs 1.6 igjen, for old times sake. Men jeg har fått et lite problem. Når jeg dauer (spiller mot botter) så klarer jeg ikke å restarte runden. Orker ikke å sitte å vente på at enten terrorister eller antiterrorister vinner liksom. Menyen på options er på italiensk så det er ikke bare bare. Har riktignok funnet noe på engelsk og der står det restart round på 2 steder. Under config Seuver RCON og config seuver AMX / admin mod. Har forøkt å velge f12 feks men det funker heller dårlig. Noen som kan hjelpe en "noob" elle`r ? Siden menyen er på italiensk, så er vel ikke spillet kjøpt?
Legobilen Skrevet 23. februar 2008 Skrevet 23. februar 2008 sv_restart 1 Det du leter etter? Ellers funker bot_kill også
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå