Gjest Slettet-aNZFa3 Skrevet 20. februar 2008 Skrevet 20. februar 2008 Vil AoC støtte norsk Visa Electron Bankort?
Christeven Skrevet 20. februar 2008 Skrevet 20. februar 2008 Om det har en kortkode vil jeg tro det. Mitt visa elektron hadde ikke det, men er vist noen som har.
Robinvi Skrevet 21. februar 2008 Skrevet 21. februar 2008 De fleste støtter visa electron, men mange banker har sperret electron for internett bruk derimot.
Loeve Skrevet 21. februar 2008 Skrevet 21. februar 2008 (endret) Er du gammel nok til å spille spillet vil du ha mulighet til å skaffe deg VISA-kort, noe som er et generelt pluss uansett. Norske VISA Electron har i de aller fleste tilfeller ikke kortnummer, og kan dermed ikke brukes over internett. Endret 21. februar 2008 av Loeve
Josso Skrevet 21. februar 2008 Skrevet 21. februar 2008 (endret) Er du gammel nok til å spille spillet vil du ha mulighet til å skaffe deg VISA-kort, noe som er et generelt pluss uansett. Norske VISA Electron har i de aller fleste tilfeller ikke kortnummer, og kan dermed ikke brukes over internett. Kommer vel ann på om du er kredittverdig og slike ting. Mange som har gjort mye faenskap i ungdomsåra og vil løpe rundt med et electronkort til langt over pensjoniståra.. Endret 21. februar 2008 av brutality
Loeve Skrevet 21. februar 2008 Skrevet 21. februar 2008 Du trenger ikke å være kredittverdig for å få debetkort.
NewGUY Skrevet 22. februar 2008 Skrevet 22. februar 2008 (endret) Det finnes to ting som irriterer meg omkring bankkort her i Norge: - Folk tror man må være 18 for å få "voksen"-VISA. - Folk tror at alle bankkort er kredittkort. 1. Man kan få "voksen"-VISA, altså ett VISA kort som ikke er VISA electron før man er 18. 2. Ett bankkort er som oftest ett debetkort. Ett eksempel på ett kredittkort er Gebyrfri.no-kortene. Dette er kort der du bruker penger av en kreditt du har fått på kortet. Endret 23. februar 2008 av NewGUY
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå