_LoRd_Jr_ Skrevet 20. februar 2008 Skrevet 20. februar 2008 hei Jeg fikk til det umulige, jeg laga en hjemmeside. og fikk den ut på nett Men nå fungerer ikke linkene på sidene i firefox, men alt er som det skal i explorer! hvorfor det?? og er det noe jeg kan gjøre for og få det til??
Ståle Skrevet 21. februar 2008 Skrevet 21. februar 2008 Vi trenger ihvertfall en link, eller noe kode for a finne ut hva problemet er.
Stian Jacobsen Skrevet 21. februar 2008 Skrevet 21. februar 2008 Sjekk kildekoden din, en lenke skal se slik ut: <a href="http://www.ulv.no" title="Ulv er fine dyr">Hvem spiser sau?</a>
_LoRd_Jr_ Skrevet 21. februar 2008 Forfatter Skrevet 21. februar 2008 Jeg takker for svar, men sånne koder og sånn har ikke jeg noen greie på Men av en merkelig årsak så har jeg fått til noe her nå
Stian Jacobsen Skrevet 21. februar 2008 Skrevet 21. februar 2008 Jeg takker for svar, men sånne koder og sånn har ikke jeg noen greie på Men av en merkelig årsak så har jeg fått til noe her nå "Koder og sånn" er det man kaller webdesign/webutvikling
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå