Gå til innhold
Spørsmål om helse? Still spørsmål anonymt her ×
Husk at de som svarer ikke nødvendigvis er helsefaglig personell. Ta kontakt med fastlege ved bekymringer!

....


Gjest Medlem-148998

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Bare slapp av! Dette kommer helt sikkert av nervøsiteten ja.. Hvis du er redd for at du ikke kommer, da kommer du heller ikke. Det at ereksjonen din blir borte er rett og slett fordi du fokuserer alt for mye på det at du ikke har kommet før. Så bare prøv å slapp av og nyt det, så kommer du nok skal du se ;)

Lykketil :thumbup:

Lenke til kommentar
Gjest Dilgoda
Det her er egentlig ganske flaut, og jeg vet ikke hvordan jeg kan fikse på det.

Jeg har verdens beste kjæreste, og vi har det bra på alle måter.

Men har litt problemer når hun skal ronke meg. F.eks når vi ligger og koser, og ligger inntil hverandre så har jeg ikke no problem med ereksjonen, den er hard og stiv som bare det. Men når hun skal begynne å ronke meg, så bare går den ned etterhvert. Antar at dette har noe med at jeg er nervøs å gjøre ?

 

Jeg er nervøs pga av forskjellige ting. Første gangen hun skulle gjøre det var jeg nervøs for om hun skulle synes at jeg har liten penis (ca.12,5-13cm lang og 11,5cm rundt ). Men jeg holder alt for lenge, jeg kom nemlig ikke =/

Så de gangene etter det har jeg vært nervøs for ikke å komme i tilleg, noe som bare gjør vondt verre.

 

Jeg har aldri ellers noe problemer med ereksjonen, og jeg regner med at hvis vi skal ha sex så blir det ikke noe problem å ha ereksjon, og heller ikke å komme. Da styrer jeg på en måte stimuleringen selv, og det gjør alt så lettere tror jeg. Vet ikke helt hvorfor, men den går bare ned etter at hun har ronka noen minutter, ofte samtidig med at jeg begynner å bli nervøs for ikke å komme.

 

Så...vet ikke helt hvordan jeg kan fikse på det her. Noen som kan hjelpe meg ?

 

 

Sannsynligvis kan det komme av at damer er svært dårlige til å runke. Ofte tar de i for hardt ettersom de ikke vet hva som er godt for oss menn. Prøv å styre henne litt, det har jeg opplevd at funker. Si fortere, hardere, mykere osv. Kjempegodt..

Lenke til kommentar
Gjest Medlem-148998
Det her er egentlig ganske flaut, og jeg vet ikke hvordan jeg kan fikse på det.

Jeg har verdens beste kjæreste, og vi har det bra på alle måter.

Men har litt problemer når hun skal ronke meg. F.eks når vi ligger og koser, og ligger inntil hverandre så har jeg ikke no problem med ereksjonen, den er hard og stiv som bare det. Men når hun skal begynne å ronke meg, så bare går den ned etterhvert. Antar at dette har noe med at jeg er nervøs å gjøre ?

 

Jeg er nervøs pga av forskjellige ting. Første gangen hun skulle gjøre det var jeg nervøs for om hun skulle synes at jeg har liten penis (ca.12,5-13cm lang og 11,5cm rundt ). Men jeg holder alt for lenge, jeg kom nemlig ikke =/

Så de gangene etter det har jeg vært nervøs for ikke å komme i tilleg, noe som bare gjør vondt verre.

 

Jeg har aldri ellers noe problemer med ereksjonen, og jeg regner med at hvis vi skal ha sex så blir det ikke noe problem å ha ereksjon, og heller ikke å komme. Da styrer jeg på en måte stimuleringen selv, og det gjør alt så lettere tror jeg. Vet ikke helt hvorfor, men den går bare ned etter at hun har ronka noen minutter, ofte samtidig med at jeg begynner å bli nervøs for ikke å komme.

 

Så...vet ikke helt hvordan jeg kan fikse på det her. Noen som kan hjelpe meg ?

 

 

Sannsynligvis kan det komme av at damer er svært dårlige til å runke. Ofte tar de i for hardt ettersom de ikke vet hva som er godt for oss menn. Prøv å styre henne litt, det har jeg opplevd at funker. Si fortere, hardere, mykere osv. Kjempegodt..

 

Ja, det er mulig at det også har noe med det å gjøre. Det er jo som kjent penishodet som er mest følsomt, men hun drar bare opp og ned rundt skaftet. Kan ha noe med det å gjøre.

Lenke til kommentar
Gjest Medlem-148998
Ikke at man får stå av berøring av penishodet, men at når man drar huden fram og tilbake, burde man holde et tak over penishodet, ikke bare på resten av stanga.

 

Nettopp det jeg mener. Ereksjon får jeg omtrent av ingenting, men mister den litt når hun ronker meg...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...