Trond. Skrevet 19. februar 2008 Skrevet 19. februar 2008 Finnes det et form for bank (ikke hus, for dyrt) hvor jeg kan ha items. Fant ut at å oppbevare items på hotell kister/skoffer osv forsvinner de bare. så, noen som vet? har bare spillt i 1 måned, så kan ikke alt om spillet enda
pekka1991 Skrevet 19. februar 2008 Skrevet 19. februar 2008 du får spille deg opp litt penger, og kjøpe et hus senere. husker jeg kjøpte det første man fikk tak i eller noe, gammelt og råttent. men ufattelig hva man fikk plass til i skuffene i komoden der. men spilte ikke så lenge, så du får vente på svar fra noen andre, fullt mulig det er noe lignende en bank.
MiSP Skrevet 19. februar 2008 Skrevet 19. februar 2008 Prøv modifikasjonen Bank of Cyrodiil. Ellers kan du fint ha ting i hus du kjøper selv. Det billigste er rønna i Waterfront District utenfor Imperial City, huset koster bare 2000. Du må også ha en oppgradering for å få kister og slikt, men det er ikke så dyrt. UESP har som alltid svaret på alt, ta en titt på Oblivion:Houses.
Trond. Skrevet 20. februar 2008 Forfatter Skrevet 20. februar 2008 (endret) Funker modifikasjon på konsoll? har X-box360 så... du ser nu ka æ mener btw takk for tipset i den linken som du skrev fant æ hus til bare 2000gull. (den første jeg så var til 25000 trudde det var den eneste i hele spillet). Endret 20. februar 2008 av minipilsen
MiSP Skrevet 20. februar 2008 Skrevet 20. februar 2008 Funker modifikasjon på konsoll? har X-box360 så... du ser nu ka æ mener Nei, du får dessverre ikke modifikasjoner til konsoll, annet enn de offisielle fra Bethesda. Og det er ingen banker der, er jeg redd.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå