-Fersken- Skrevet 19. februar 2008 Skrevet 19. februar 2008 Har tenkt å kjøpe meg meg en ny gaming pc til rundt 8000 uten skjerm. Har to stk eg vurderar akkuratt no og det er hw.no sin anbefalin av spillmaskin Spillern , og so kom eg over dinna her på komplett Komplett Din Side PC - Februar. Når det gjelder HW sin anbefaling så har eg vurdert å kjøpe Antec Antec Nine Hundred istedenfor det som allerede er anbefalt, vurderer også ett 8800 GT istedenfor GTS, og so lurer eg på om eg skal ha 4GB minne istedenfor 2GB som allerede er satt noken som har noken forslag der? Når det kjem til komplett si maskin so kjem eg nukk til å sette inn en 500GB harddisk istendefor en 250GB, og fjernar nukk den andre hardisken, fjerner nukk også mus, tastatur, skjerm og operativsystem og lurer på å sette inn et lydkort? Når det gjelder skjerm so tenker eg på samsung sin 226 bw? men kom gjerne med andre anbefalingar, skjermen kjem til å bli brukt stort sett til speling og film
anordne Skrevet 19. februar 2008 Skrevet 19. februar 2008 HW sin har jo mulighet til å sette inn ekstra skjermkort, og det kan jo være greit. Det 8800 gts kortet er jo veldig gunstig priset men yter vel ikke mange flere fps enn 8800gt, så det må du nesten velge selv. Du kan jo spare ca 800 på GT. Har du direkte planer om SLI kan det jo være verd å se på ett kort med 1 GB om du skal kjøre veldig høye oppløsninger, men på 1650x1050 er det vel liten forskjell. Har lest noen tester på at kjappere ram kan hjelpe på fps i spill, vet ikke så veldig mye om det, men 2 gb er nok til spill, mener jeg da.
-Fersken- Skrevet 20. februar 2008 Forfatter Skrevet 20. februar 2008 (endret) Ja, men visst vi ser på komplett sin når eg har fjerna alt eg ikkje skal ha på den so er prisen nede 7082kr so da lurer eg på om eg bør oppgradere på den i og med at eg har 1000 krone ++ å gå på da so da kan eg ta eit beitre hovudkort eller skjermkort visst det er noke poeng i? Endret 22. februar 2008 av -Fersken-
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå