Gå til innhold

CoD4 Clan Søker medlemmer...


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Du vil ikke ha prøvespilt for FoE da. FoE rekruterer cod spillere for tiden, siden flere av medlemmene har gått over til gears(FoE er opprinnelig en gears klan). Vi kan tilby et godt miljø, seriøsitet og morro. Vi er en seriøs klan som spiller for å vinne, så hvis du ikke er av den typen, bør du kanskje droppe det :whistle:

Lenke til kommentar

Kan gjerne det da.. ^^ Men spiller Bare Cod4 Online.. Kontakt meg på Xbox LIVE Gamertag: TehJoran..

Jeg er rank: 25..

Class jeg bruker mest er : Sniper, m4 carbine.

Preiker hele tiden når jeg spiller.. Men spiller mest med en annen kamerat av meg her på forumet.. Hans Gamertag er: eXtreme501

Class han bruker for tiden: Sniper, p90..

Mick: Ja.. Preiker med meg i private Chat.. =D Men vi er kunn 14 år gamle da.. xD

 

Ja vi spiller for å vinne.. ^^

Endret av Knotten07
Lenke til kommentar

hej, jeg vli gjerne joine Clanen XD Vet ikke åsn level jeg er i men er over 10 vertfal......

bruker mest penitti og rpd fordi da jeg har jeg mange skudd og bare bang bang så er de død. XP

bruker oxo mye turret for da sparer jeg masse ammo hehe tips til dere alle

har alltid martyrdåm på fordi jeg dør og noen gange juggernat.

 

jeg får allit verfall over 10 kills i annen hver bane

 

gamertag: ET3RNAL SNIP3R XXX

Lenke til kommentar

Du spiller 360 ikkesant?

Men har du mic? for vi preiker i mic hele tiden.. =) Du kunne vell ikke prøvd deg som sniper?

Så kunne du snipa litt med oss da.. =D Men vi er forøpelig bare 3 med deg.. =P

Vis du skal Joine så må du ha TSF i clan tag. ;)

Gidder du bare å legge meg til E-wok.. Siden jeg skal til Gardemoen og bade i dag.. xD Så komemr vell ikke på før 19.30 tia.. =D

Lenke til kommentar

Jeg vil bare si en ting at det er en hardcore klan. Vi søker ikke spillere som spill noen ganger i uka en-to timer for gøy. Det er ikke en hobby klan, men en seriøs klan. Ja, vi spiller på 360 og selvfølgelig bruker vi mic:) E-wok jeg tror ikke det er noe vitsig at du prøvespiller ut ifra det du sier, ikke vondt ment.

Lenke til kommentar

eg får vel slenge meg på bølga.

eg bruke bare m4.. for å si det enkelt :) er ferdi med alle m4 challengene og er rang 34, uten prestige mode..

er 15 år, har mic. gjennomsnittelig er jeg rundt top 3 på kvar bane, men det er jo forskjell noen ganger.

K/D ratioen min er rundt 1.50.

 

 

GT: TheSauce1337

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...