tolaasen Skrevet 20. februar 2008 Forfatter Skrevet 20. februar 2008 (endret) Sinklol? er det deg? Og det var slett ikke alle klippene jeg hadde zerker i omtrent 3 klipp. Men i neste film skal jeg heller bruke de fulle duel klippene og arena klippene uten så mye zooming:P Endret 20. februar 2008 av tolaasen
Lycantrophe Skrevet 20. februar 2008 Skrevet 20. februar 2008 Somethingawf - verdens beste pvp-film. Hva er greia med han negeren ca 01:12 ut i filmen? Our brother 2pac, wemissu. (les credits)
FOOrK Skrevet 21. februar 2008 Skrevet 21. februar 2008 Grei trailer. Fikk lyst til å se den fulle filmen. Men hold deg unna zoominga og vriingen. Er jo så my spinn at man ikke ser hvor hardt du treffer. Hunter power.. Uff, uff imba shit.
yuo are smart Skrevet 21. februar 2008 Skrevet 21. februar 2008 Likte den godt jeg, så underholdende ut. Ro litt ned med zoominga, så blir det bra. Blir litt kjedelig med kun arena PvP filmer der alle har 400 resilience og det høyeste tallet du ser er så vidt over 2000. Gleder meg til du slipper ut hele filmen!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå