Kurt P Skrevet 18. februar 2008 Skrevet 18. februar 2008 Heisann Jeg er interessert i Poker, og vil gjerne begynne å spille litt forsiktig på nettet. Helst ikke om store summer. Hvilken side anbefaler dere meg å begynne på, uten at bankkortet mitt blir tappet for penger( tenker da på svindel/fake sider)
Dʋgɢtung Skrevet 18. februar 2008 Skrevet 18. februar 2008 NordicBet.com er en stor, seriøs aktør som tilbyr det meste av odds og pengespill. De laveste pengebordene har blinds på $0.01/$0.02, men for oss som spiller for morroskyld er det likevel fullt mulig å dra inn brukbart med penger. De har mange daglige turneringer (slik som de fleste andre) og har i tillegg til dette veldig kjapp, og ikke minst norsk kundeservice. Pokerklienten dems er i tillegg strippet for all mulig drit som 3D-avatarer, bakgrunner og slikt. Bare å spørre om du skulle lure på noe.
Doier Skrevet 18. februar 2008 Skrevet 18. februar 2008 Helt klart Pokerstars. Om du er ute etter å spille poker på lite penger er dette stedet å starte. Om du lager deg en dansk konto kan du spille freerolls som går flere ganger i uken med 10 000 dk i premier
Kurt P Skrevet 2. mars 2008 Forfatter Skrevet 2. mars 2008 Takk for svar dere. Da skal jeg prøve nordicbet. Etter å ha prøvd Everest Poker, har jeg hatt litt lugubre erfaringer med å føre inn penger på spillekonton min. Jeg overførte nemlig 5 dollar, men prøvde 5 ganger da det sto at tjenesten var ikke tilgjengelig for øyeblikket. Ingen av disse pengene er kommet inn på spillekontoen min (gått 1 uke nå) men de er trukket fra brukskontoen min. Sånt vil jeg ikke ha noe av, så får heller prøve noe annet, som dere sier er seriøst ; )
Kurt P Skrevet 2. mars 2008 Forfatter Skrevet 2. mars 2008 Men syns det er litt "kjipt" at nordicbet tar 1,5 % av pengene du overfører til spillekontoen da. Der var det ihvertfall gebyrfritt på Everest Poker.
Kvam Skrevet 2. mars 2008 Skrevet 2. mars 2008 Jeg er 14 år, og har Postbankkort ungdom. Går det an å bruke dette kortet å betale med på Nordicbet.com?
dymoletratag Skrevet 2. mars 2008 Skrevet 2. mars 2008 Jeg er 14 år, og har Postbankkort ungdom. Går det an å bruke dette kortet å betale med på Nordicbet.com? Jeg har sett Visa Electron kort som fungerer på nett, ja, men vet ikke om ditt gjør det.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå