boundishh Skrevet 18. februar 2008 Skrevet 18. februar 2008 (endret) Fikk tak i en 91" 2.0 SLX som var på vei til dynga , jeg ga han 1500kr å reddet dermed bilen fra pressa. Bilen har gått 268.000 , å motoren går som ei klokke enda , trur det er noen hjulalger å slikt som må byttes ,men det er ikke no stress, er et rust hull i venstre kanal eller ikke no rust . Har planer om senke bilen litt å få på noen fine lett metalls felger , en orginal SRI spoiler og hvite blinkers ,har også planer om å dytte nedi sunny gti-r motor. utstyr: el.vindu x4 el speil setevarmere just.ratt servo abs sportunderstell ++ liste over gjort å og ikke gjort forløpig * fikse falmede baklykter * fikse hanskeromlåsen x EU.ok x fikse skade over venstre baklykt * invendig rengjøring x utvendig rengjøring x kanalrust venstre side bak x fikse tette soltak dreneringer bilder : vaska og støvsuga bilen i går sammen med en kompis , synes kanskje ikke så godt på bildet , men det ble veldig ren inni Endret 22. februar 2008 av Fanboy
boundishh Skrevet 18. februar 2008 Forfatter Skrevet 18. februar 2008 (endret) la meg bare si nå ,sånn at der er sagt jeg skal ikke ha noen styilng fangere å sånn jall på bilen Endret 18. februar 2008 av Fanboy
boundishh Skrevet 19. februar 2008 Forfatter Skrevet 19. februar 2008 (endret) har planer om å sette inn en sunny GTI-R motor(SR20DET) etterhvert også , men , jeg har lurt lenge på å blank polere ventildekselet slik at det får en chrome finsih , noen som har tips til meg angånde dette , vet jeg må bruke sandpapir fra 800 å kanskje helt oppi 1500 , men hva skal jeg bruke etter det? btw , flere bilder : Endret 19. februar 2008 av Fanboy
-Shark- Skrevet 21. februar 2008 Skrevet 21. februar 2008 Fikk jo mye bil for pengene der ja! Hva skal til for å få den EU ok da?
boundishh Skrevet 21. februar 2008 Forfatter Skrevet 21. februar 2008 trur ikke det snakk om mer en rusta i den ene kanalen. jeg går på skole så det blir ikke så mye tid i uke dagene ,men fikk fiksa den ene baklykta i dag da extra bilder eneste rusta som er synlig på bilen(høyre siden er helt fin og boble fri) å hvordan i h***ette får jeg vekk teip restene fra forigge eier uten og skde lakken?
boundishh Skrevet 27. februar 2008 Forfatter Skrevet 27. februar 2008 jeg skulle sette inn en vanlig midlertidig cd spiller i dag også la jeg merke til at ledingsnette til radio/cd.etc i primera'n ikke var som normalt så jeg skrudde av nedre del av dashbordet og der fant jeg fort ut at det må ha vært et større anlegg i bilen tidligere , bildene beskriver
ReVolvolution Skrevet 1. mars 2008 Skrevet 1. mars 2008 Hei, ikke fin bil du har Den rusten der koster nok mer å fikse enn bilen i seg selv. Kjør den i stykker å lever den til vraking.
boundishh Skrevet 3. mars 2008 Forfatter Skrevet 3. mars 2008 koster ikke noe å fikse rusta når man har venner som gjør det gratis veit du
Nonsens Skrevet 3. mars 2008 Skrevet 3. mars 2008 har planer om å sette inn en sunny GTI-R motor(SR20DET) etterhvert også , Jeg tror du skal konsentrere deg om å få den i god nok stand (les: penger og arbeidsinnsats) til å passere EU-kontroll før du tar helt av med prosjektet...
boundishh Skrevet 3. mars 2008 Forfatter Skrevet 3. mars 2008 har planer om å sette inn en sunny GTI-R motor(SR20DET) etterhvert også , Jeg tror du skal konsentrere deg om å få den i god nok stand (les: penger og arbeidsinnsats) til å passere EU-kontroll før du tar helt av med prosjektet... nettopp derfor jeg har skrevet etterhvert
Shadow_iX Skrevet 27. mars 2008 Skrevet 27. mars 2008 koster ikke noe å fikse rusta når man har venner som gjør det gratis veit du Blir sikkert deretter så bra og...
boundishh Skrevet 5. april 2008 Forfatter Skrevet 5. april 2008 må jeg få spørre hva slags venner du har? selvsagt gjør han det bra fordi han veit at hvis jeg skulle gjort noe for han hadde jeg gjort det bra
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå