kkent Skrevet 18. februar 2008 Skrevet 18. februar 2008 heisann folkens, endelig begynt å komme godt i gang med wow:) har nå kjøpt en bok så jeg kan trenes opp til 225 i first aid, men hvor finner jeg en expert trener som kan trene meg, sett i både i stormwind og ironforge, men ikke der, takker vist noen kan hjelpe meg:)
TheScorp Skrevet 18. februar 2008 Skrevet 18. februar 2008 (endret) Theramore, i Dustwallow Marsh. Ene fortet der. Level 35 minimum dog. Endret 18. februar 2008 av TheScorp
MrLee Skrevet 18. februar 2008 Skrevet 18. februar 2008 Du må gjøre ett enkelt quest i fortet i Theramore ja. Det store de står og trener utenfor
Shadow2007 Skrevet 18. februar 2008 Skrevet 18. februar 2008 Hvis du er Horde må du til Hammerfall i Arathi Highlands... Quest i et hus der. Enkelt! lvl 35 minimum som det ble sagt...
kkent Skrevet 18. februar 2008 Forfatter Skrevet 18. februar 2008 takker for svar, da vet jeg det,lette overalt jeg,og de jeg spurte der inne hadde ikke peil,, bare så dumt jeg bare er level 31 enda da, men går fort det da:) håper jeg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå