Gå til innhold

Fototreff i Bergen?

Gissan

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
  • 1 måned senere...
Skrevet

Nå som et par ikke navngitte, unge kranglefanter ikke er like aktive lenger begynner det å bli interessant med et Bergenstreff for meg også.

Opptatt familiefar som jeg er, trenger jeg dog et par ukers varsel. Noen som har lyst å ta et initiativ?

Skrevet

Er sikkert mange spennende plasser i Tibet å ta bilder av da ;)

Sånn bortsett fra det, så skulle de bli aktuelt med et treff i Bergen en dag, så stiller eg, såfremt det passer såklart :)

• 3 uker senere...
Skrevet

Eifoerde oppi her er sikkert med^^ Skal gi han beskjed om jeg ser han før helgen. Og kjenner ett par andre som muligens henger seg på og. Må jo begynne ett sted :)

Skrevet

Jeg er veldig interessert i et slikt treff, men har bursdag i dag. Siden jeg blir nitten, noe som er gammelt og impliserer at jeg snart får rynker, grått hår, visner henn og dør, tenkte jeg å drikke i ett hele helgen. Å komme til Bergen blir da et lite problem.

• 3 måneder senere...
Skrevet
Skjer det noe på denne fronten eller? Skal en tur til bergen i sommerferien, hadde vært kult å få truffet noen av dere akamere :)

Når har du ferie....?

Skrevet
jeg er arbeidsledig, men tenkte å ta med meg dama, så det er snakk om de 2 mnd skoleelever har ferie ;) ikke bestemt noen dato enda

Ok, jeg er hjemme i ferien og kan godt bli med på litt "safari"

Hvis der er andre som er interresert kan de bare hive seg på..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...