Fromage Skrevet 17. februar 2008 Skrevet 17. februar 2008 Når jeg ut i singelplayer mottar sniperscoopet for å feste til gunneren, så blir grafikken messet opp. Spillet blir nesten uspillelig. Når jeg disabler scoopsiktet blir det normalt igjen. Samme skjer når jeg plukker opp sniperriflen. Hva skjer?
Makaakaaa Skrevet 17. februar 2008 Skrevet 17. februar 2008 (endret) Kan du beskrive grafikkproblemet? Opplever du dette problemet ellers også? Endret 17. februar 2008 av BungieMan
Fromage Skrevet 17. februar 2008 Forfatter Skrevet 17. februar 2008 Kan du beskrive grafikkproblemet? Opplever du dette problemet ellers også? Grafikken blir gjennomsiktig og trådete. Akkurat som ved overklokking. Dette skjer bare når jeg monterer siktet, eller velger sniperriflen. Kaster jeg riflen på bakken eller demonterer scopsiktet på det vanlige maskingeværet, så forsvinner problemet.
arlion Skrevet 17. februar 2008 Skrevet 17. februar 2008 hadde samme problem selv en tid tilbake, det forsvant da jeg lastet ned de nyeste grafikk kort driverene, har du prøvd det?
Fromage Skrevet 17. februar 2008 Forfatter Skrevet 17. februar 2008 hadde samme problem selv en tid tilbake, det forsvant da jeg lastet ned de nyeste grafikk kort driverene, har du prøvd det? Tror jeg har valgt siste på guru3d.com men skal sjekke det i morgen. Bruker forøvrig 8800gt og vista64bit. Fett spill forresten
Osiric Skrevet 18. februar 2008 Skrevet 18. februar 2008 Hadde samme problemet, men da skjedde det ikke bare med snipersiktet, det skjedde konstant uansett. Men etter at jeg avinstallerte og reinstallerte grafikk driverne og reinstallerte crysis gikk alt bra. Spec: Amd Atlon X2 4200+ (2,3ghz) nvidia Geforce 7900GTX 512mb 2 Gb Apacer Tech Ram. Kjører alt på High med 1200x1000 glatt. Får XFX Geforce 8800GTS 512mb og 4 Gb Corsair Ram i morgen, og da skal det bli enda bedre *Gledeseg*
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå