Target.Aquired Skrevet 17. februar 2008 Skrevet 17. februar 2008 (endret) Hei alle der ute! Har lest følgt med på denne tråden og bestemte meg for å legge inn ett bilde eller to. Bilde ble tatt en vakker vinter kveld. Håper en kan få litt konstruktiv kritikk! Takker for svar M Endret 17. februar 2008 av The_Majestic
magnuje2 Skrevet 17. februar 2008 Skrevet 17. februar 2008 Hei alle der ute! Har lest følgt med på denne tråden og bestemte meg for å legge inn ett bilde eller to. Bilde ble tatt en vakker vinter kveld. Håper en kan få litt kontruktiv kritikk! Takker for svar M Fint og rolig bilde. Generelt sett blir bilder litt mer spennende om man ikke har 50/50 himmel og vann. Prøvd å croppe vekk litt av himmelen, slik at båten kommer mer i fokus?
Azzido Skrevet 17. februar 2008 Skrevet 17. februar 2008 Likte bildet godt jeg men er noe i det som sies her om mye himmel...
Kurt Grusom Skrevet 17. februar 2008 Skrevet 17. februar 2008 Kutt som sagt rett over horisonten, så det blir mer panorama-preg. Ellers meget godt og behagelig å se på.
Target.Aquired Skrevet 19. februar 2008 Forfatter Skrevet 19. februar 2008 Hei alle der ute! Har lest følgt med på denne tråden og bestemte meg for å legge inn ett bilde eller to. Bilde ble tatt en vakker vinter kveld. Håper en kan få litt kontruktiv kritikk! Takker for svar M Fint og rolig bilde. Generelt sett blir bilder litt mer spennende om man ikke har 50/50 himmel og vann. Prøvd å croppe vekk litt av himmelen, slik at båten kommer mer i fokus? Hei Takk for svar. Skal ordne litt på det i kveld så får vi se...
Coneunofax Skrevet 19. februar 2008 Skrevet 19. februar 2008 Litt uskarpt. Lag et curves layer der du trekker linja ned, og i layer masken lager du en overgang med gradient tool, der himmelen og øya i bakgrunn blir mørk.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå