Gå til innhold
Trenger du hjelp med PCen? Still spørsmål her! ×

vista update problem, går i loop i oppstart


Anbefalte innlegg

Jeg har en venninde som kom til meg for hjelp til et pc problem.. Hun har en bærbar pc med vista.. vista har hentet ned oppdateringer og skal installere disse i oppstarten. Den blir ferdig med 2 av 3, men nr 3 blir aldri påbegynt, den bare står og durer helt til pcn restarter og samme greiene skjer igjen.. jeg prøvde å kjøre sikkermodus, systemgjenoppretting, siste fungerende konfig, reparer maskinen, etc i F8 (avanserte oppstartsalternativer), men til ingen nytte.. kommer ikke forbi..

 

Er det noen som har erfaring med dette og som vet hvordan det kan løses?

 

På forhånd takk!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Fant dette etter et Google søk.

 

FOUND A SOLUTION

 

 

 

Depending on your version place any 32 or 64 bit VISTA dvd in your computer and reboot it.

 

 

 

Boot from the DVD ROM

 

 

 

Select restore from a previous restore point

 

 

 

The first two restore points available to me failed. i had to go back 3 days before i found one that worked for me.

 

 

 

After that, manually attempt to download and install the update that was giving you issue. i simply disabled automatic updates until i can find out more about why this even happened.

Lenke til kommentar
Jeg har en venninde som kom til meg for hjelp til et pc problem.. Hun har en bærbar pc med vista.. vista har hentet ned oppdateringer og skal installere disse i oppstarten. Den blir ferdig med 2 av 3, men nr 3 blir aldri påbegynt, den bare står og durer helt til pcn restarter og samme greiene skjer igjen.. jeg prøvde å kjøre sikkermodus, systemgjenoppretting, siste fungerende konfig, reparer maskinen, etc i F8 (avanserte oppstartsalternativer), men til ingen nytte.. kommer ikke forbi..

 

Er det noen som har erfaring med dette og som vet hvordan det kan løses?

 

På forhånd takk!

Jeg har helt det samme problemet!! aner ikke hva jeg skal gjøre .. vet bare at så fort jeg får pcen til å funke så skal jeg skru av OPPDATERINGSkøddet som ødelegger dataen

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...