Pop Skrevet 19. februar 2008 Skrevet 19. februar 2008 b@rgen, jeg er en av motstanderne dine, og jeg kan love deg at horde har sine nedturer, sånn ca 50% av BGene i vår battlegroup (Reckoning, Kul'Tiras). Har en mistanke om at dyktighetsnivået kan være litt høyere på horde, men når ally stiller med 5 healers av 15 spillere, blir det relativt vanskelig å gjøre kål på dere.
Darth Kjell Skrevet 19. februar 2008 Skrevet 19. februar 2008 Lurer på hvor mye av klagingen er ubegrunnet. Jeg tenker f.eks på meg som en ordentlig Rosenborg-supporter. Som sikkert alle andre fans av fotball føler jeg at dommeren dømmer mot Rosenborg nesten hele tiden. Jeg er ganske sikker på at hvis f.eks Rosenborg møtte Lyn, ville både RBK- og Lyn-supporterne føle at dommeren dømmer mot deres lag. Med andre ord, jeg tror folk husker dårlige opplevelser (som f.eks tap) mye bedre enn de gode opplevelsene.
NuckChorris Skrevet 19. februar 2008 Skrevet 19. februar 2008 Med andre ord, jeg tror folk husker dårlige opplevelser (som f.eks tap) mye bedre enn de gode opplevelsene. Det har du nok helt rett i. Og hvor mange av disse spiller kun 1-2 bgs i ny og ne? Man kan jo være uheldig også. Feks har det skjedd mange ganger at jeg klager i guildchat over å ha tapt 5 AB på rad, mens en annen i guilden har vunnet sine 5 siste, eller omvendt. Eneste måten å få et noen lunde riktig inntrykk av sin battlegroup er vel å føre statistikk + spille mye PvP på forskjellige tidspunkter.
Darth Kjell Skrevet 19. februar 2008 Skrevet 19. februar 2008 Ja, og jeg må få legge til at pga at det virker litt random (om du havner i en BG der folk er flinke), blir det mye mer spennende. Hvis ting ikke hadde vært random, hadde ikke WoW blitt noe morsomt. Hvordan ville man ha følt det om man vant NØYAKTIG hver 3. AB man joinet? Det ville blitt veldig kjedelig.
Dev- Skrevet 19. februar 2008 Skrevet 19. februar 2008 Hvordan ville man ha følt det om man vant NØYAKTIG hver 3. AB man joinet? Det ville blitt veldig kjedelig. Da hadde jeg droppet og spille de 2 jeg tapte og hatt 100% wining streak
Poseboen Skrevet 19. februar 2008 Skrevet 19. februar 2008 (endret) Ja, og jeg må få legge til at pga at det virker litt random (om du havner i en BG der folk er flinke), blir det mye mer spennende.Hvis ting ikke hadde vært random, hadde ikke WoW blitt noe morsomt. Hvordan ville man ha følt det om man vant NØYAKTIG hver 3. AB man joinet? Det ville blitt veldig kjedelig. Hvordan er det i det hele tatt mulig på noen måte at alle vinner hver 3. gang? *Pirke pirke* Edit: Er mulig emd uavgjort faktisk. Edit2: Kom på at det ikke går ann med uavgjort. Endret 19. februar 2008 av Hamaestra
Entity extraction Skrevet 20. februar 2008 Forfatter Skrevet 20. februar 2008 (endret) Definer kommando...Selv blir jeg bare irritert og sur av at en drittunge i greens camper farm og bare står og sutrer samtidig som han slenger med et par lettere konstruktive meldinger i chatten. OMG DO THAT YOU NOOBS /kill They are going BS <-Heey konstruktivt OMG NOOBS NOOBS NOOBS L2P /kill Mer ondt enn godt... Om noen faktisk klarer å kun holde seg til det konstruktive, ja da kan det være positivt. Ser jeg noen som skriver slikt så skriver jeg kort og godt /afk Med kommando mener jeg at jeg spør før fighten starter om det er greit at jeg sier hva vi skal gjøre. Svarer noen nei, så holder jeg kjeft, og varsler status der jeg er. Sier alle ja, legger jeg opp en plan og forsøker å sørge for at folk varsler og samarbeider. Er veldig enig i det noen skrev om å ta drittjobber selv. Det er noe jeg alltid gjør. Det med å defende når du har tatt et flagg, er jo nesten en given..er det ikke? Endret 20. februar 2008 av b@rgen
NuckChorris Skrevet 20. februar 2008 Skrevet 20. februar 2008 (endret) Det er dessverre ikke slik på langt nær. Er nok ikke det nei. HKs har alltid større fokus blandt mine lagkamerater enn baser. Er også mange som driter i om de vinner eller ikke så lenge de får farme HKs i fred. Er veldig frustrerende om man vil vinne, men man kan jo skjønne det også. Forsvarer man en base i feks AB som motstanderen ignorerer så blir det kjedelig å stå der i 20-30 min uten at noe skjer. Dette vil det nok bare bli mer av i kommende patch, siden diminishing returns forsvinner. Endret 20. februar 2008 av San_Lopez
Darth Kjell Skrevet 20. februar 2008 Skrevet 20. februar 2008 Dette vil det nok bare bli mer av i kommende patch, siden diminishing returns forsvinner. Det tror jeg også. Med 2.4 ser det ut som om det kan bli helt umulig å drive lagspill i BGs.
drood Skrevet 20. februar 2008 Skrevet 20. februar 2008 (endret) er ikke så ille som det var pre-tbc, da husker jeg folk jublet i general chaten over å vinne en AV på ally side. og jeg ble exalted med AV, men vant kun 3-4 kamper i den tiden jeg spilte for det. edit å fy faen så hardcore Endret 6. november 2012 av drood
Darth Kjell Skrevet 20. februar 2008 Skrevet 20. februar 2008 er ikke så ille som det var pre-tbc, da husker jeg folk jublet i general chaten over å vinne en AV på ally side. og jeg ble exalted med AV, men vant kun 3-4 kamper i den tiden jeg spilte for det. Det tror jeg var pga den mentale instillingen til folk. Vi vant nesten bestandig AV som horde, men man måtte spille taktisk klokt. Ofte virket det som om allianse hadde tapt før kampen startet. De giddet ikke å prøve og vinne en gang. Slik var det for horde i AB også (på Chromaggus dominerte alliance AB og WSG). Folk sa at det bare var å tape fort. De få gangene vi faktisk prøvde å vinne gikk det veldig bra.
Lednar Skrevet 20. februar 2008 Skrevet 20. februar 2008 (endret) EotS, AB og WSG virker det som om at vi vinner ca 30% av. AV blir jeg bare mer og mer skeptisk på. Morsomt å møte premades... Alliance, Theasa @ Shadowsong EU Endret 20. februar 2008 av Lednar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå