Gå til innhold

TES: Dark Brotherhood spørsmål... SPOILER!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Han dør uansett hva du skulle finne på. Selvfølgelig.

Kommer han forseint uansett til ett av dei siste oppdraga?

Hæ? Hvilket?

Etter du er blitt promotert til Listener er DB-questline fullført.

Endret av Gjok
Skrevet

Jeg lurer på en ting; SPOILER!!!

Jeg er på oppdraget "A matter of honor" i Dark Brotherhood, men syns det er lenge siden jeg har ranket siden jeg bare får brev nå. Har fortsatt to ranker igjen --> Silencer er den neste. Dette er jo litt kjipt for hver rank er jo verdt 10G på xbox...

Skrevet

Svarer på begges spørsmål jeg.

Gjøk: Ja, han vil uansett komme for seint, etter at du har drept den forrige silencern. Det er en viktig del av Dark Brotherhood-historien.

ATI vs. GeForce: Hvis du får oppdrag som brev nærmer du deg sluttquestet. Tror det er rundt åtte-ni slike enkle oppdrag før du blir silencer selv. Bare fortsett å drep, det går kjapt unna! :)

Skrevet

Nei, da er det bare å hente penger hver uke. Om du vil. Men det "oppdraget" kan aldri bli "fullført" og vil ikke forsvinne fra quest-loggen din.

Skrevet (endret)
Fikk svar... Forstår poenget til han men enkelte folk i norges land gidd ikkje å lese til seg svar..

Sier du så frimodig at du ikke gidder å lese deg til svar? Den innstillingen ville jeg ikke spredd rundt meg for mye... Jeg mener jeg var vennlig og gav deg en lenke til en side hvor du kan finne stort sett alt som har å gjøre med Elder Scrolls ved hjelp av et lite søk, slik at du for fremtiden kan lese deg til slike småspørsmål selv. I tillegg lenket jeg direkte til det du ville ha svar på akkurat nå. Og hadde du lest stickyen her på forumet (den øverste tråden av alle i listen), med den passende tittelen Les dette før du poster, her finner du svar!, så hadde du der fått flere lenker til UESP, blant annet en direkte til alt som har med oppdrag å gjøre.

Jeg tror på hjelp til selvhjelp, og det var hovedmotivasjonen for å lage den nevnte tråden -- å utruste alle Elder Scrolls-fans med et sett med supre ressurser hvor de kan finne svar på mye selv.

Men om man ikke gidder å gjøre forarbeid, og til og med sier det rett ut, så må man vente seg negative reaksjoner. Forumbrukere hjelper hverandre av ren og skjær godvilje, og det er ingen som liker å bli utnyttet. Når svarene på mange spørsmål ligger så frem i dagen, så er i mange tilfeller en mindre kraftanstrengelse å søke på UESP og lese seg frem enn å formulere et spørsmål her på forumet og vente på svar. (Det tar for øvrig også mye lengre tid.) Forumet er et privilegium, ikke en rett. ;)

Det er heller ikke så dumt å faktisk lytte til erfarne forumbrukere.

Må du bumpe alle tråder?

Jeg vil ikke klassifisere det som bumping. Jeg kommer teknisk sett med informasjon, og er det én ting jeg har erfart gjennom mine år som forumbruker, så er det at det er aldri for sent å gi mer informasjon som kan bringe klarhet i saken. Og jeg kommer ikke til å slutte med å henvise til UESP om du skulle spørre om noe som kan finnes svar på der. :)

Lykke til videre!

Endret av MiSP

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...