haagen Skrevet 16. februar 2008 Skrevet 16. februar 2008 (endret) Hei, Jeg får ikke connecta battle.net server i europa(northen), dette gjelder også med spillet starcraft. Med starcraft funker også de andre serverne utenatt europa sin. Men det rare er at alle de andre serverne funker, asia,us å us.west. Aldri brukt noe form for h4x eller noe sånt kødd, så kan ikke være banna. Har også prøvd å innstalere spillet på nytt, men dårligt det å what to do? Endret 16. februar 2008 av haagen
gholie Skrevet 16. februar 2008 Skrevet 16. februar 2008 Eg får den samme beskjeden, så det er mogleg at serveren er tatt ut av drift. Er berre å logge på ein amerikansk server
haagen Skrevet 16. februar 2008 Forfatter Skrevet 16. februar 2008 Nei, server er ikke nede eller noe.
haagen Skrevet 17. februar 2008 Forfatter Skrevet 17. februar 2008 (endret) Spillet er nyinnstalert, har også nyeste patch. Har også prøvd restarte router og PC-en. Ingen lykke her heller. Jeg blir desperat snart.. EDIT: Prøve innstalere spillet på nytt enda engang, men til ingen lykke Endret 17. februar 2008 av haagen
delfin Skrevet 18. februar 2008 Skrevet 18. februar 2008 Samme problemet her... får dere pinget europe.battle.net?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå