Gå til innhold

MyBook, sovner etter kort stund


Gjest Slettet+19283741

Anbefalte innlegg

Gjest Slettet+19283741

Har en My Book som er veldig ustabil. Noen andre med samme problem? Hvordan kan jeg fikse den? Eller er det en feil med den? :hmm:

 

"MyBook Premium ES Edition 500 GB"

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Har selv en MyBook 750GB.

 

Du sier ikke noe om den har vært ok før, eller den er helt ny, om du har installert drivere til den, om usb porten fungerer greit med andre enheter.

 

Høres for meg ut som MyBook ikke detekterer PC-en på USB, og slår seg av. Den tenner automatisk opp igjen hvis den blir tilkoblet USB, og da forblir den på.

 

Lite sidesprang.....

 

Du har ikke lagt inn i strømsparing at diskene skal slå seg av etter 2 min :innocent: ??

 

Gi litt mer info

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+19283741

Disken er ca ett halvt år gammel. Den var slik fra den var ny. Jeg har ikke lagt inn strømsparing selv, men jeg jeg har ikke sjekket om det ligger noe strømsparing aktivert. Ikke installert drivere til den, trenger man det da? Jeg bruker forøvrig USB som tilkobling. Virker som den er ganske ustabil. I går så virket den f.eks. veldig ustabil. Slo den av og på flere ganger, restarta PC-en uten at det hjalp. Så gjorde jeg det samme enda en gang, slo den av og på, og da virket den plutselig igjen helt fint så lenge jeg ville. Skjønner meg virkelig ikke på denne disken :dontgetit:

 

Er det mulig at jeg har fått ett mandagsprodukt?

Lenke til kommentar

Mandags produkt...tja.....mulig det....

 

Hvor forsiktig har du vært med MyBook'en da?

Den tåler ikke dunk og støt i drift.

 

Fordi produsenten lager en hendig sak som lett kan flyttes rundt på, betyr ikke at den tåler å velte i drift, uten å ta skade.

 

Men siden du sier den har vært slik siden den var ny, så ville jeg tatt kontakt med butikken du kjøpte den hos, og bedt dem reparere den.

 

Det utrolige i en slik sak, er at det er butikken som må bevise at du har behandlet den uforsiktig. Butikken vil nok sende den til importør, som igjen (muligens) sender den til produsent. Siden den ikke er mer enn 6 måneder, så vil de nok bare gi deg en erstating (ny).

 

Bare vær forberedt å være uten i 1-3 uker, alt ettersom hvor raske de er.

 

Gudd løkk

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...