Gå til innhold

Cod4: Hitbox problemer.


WaterMarked

Anbefalte innlegg

Jeg liker å snipe i cod4, men opplever stadig at selv om jeg treffer så blir det ikke registrert.

Noen av dere tenker sikkert at jeg bommer. Men jeg kan med 100% sikkerhet si at jeg treffer, til og med når fienden står i ro så blir det ikke registrert.

Noen andre som opplever dette, selv om man har funnet en server med god ping osv?

 

Begynner å bli provoserende siden jeg ofte dør av fiender jeg selv har skutt opptil flere ganger.

Dette gjelder og på korte avstander.

Endret av The_Free_Man
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Dette har jegogså lagt merke til.

 

Spesielt når jeg kommer i nærkontakt med en motspiller.. Skyter da direkte på motspilleren, men det blir ikke registrert, ender isteden med at jeg selv blir skutt..

 

Når jeg da ser på re-playen ser jeg at for motspilleren ser det ut som om jeg bommer.. Merkelig..

Lenke til kommentar

Har opplevd det selv, av og til når jeg ser re-playen så ser man ikke at jeg skyter en gang.

Dette skjer selv om jeg har god ping. Av og til kan pingen ligge på 2 streker så treffer jeg alt jeg sikter på, av og til alt på topp og jeg ''treffer'' ikke en dritt.

 

Litt glad for at det ikke bare er jeg som opplever dette. :p

 

Er dette noe utviklerne er klar over, eller er det så få som opplever dette at vi må leve med det?

Lenke til kommentar
Har opplevd det selv, av og til når jeg ser re-playen så ser man ikke at jeg skyter en gang.

Dette skjer selv om jeg har god ping. Av og til kan pingen ligge på 2 streker så treffer jeg alt jeg sikter på, av og til alt på topp og jeg ''treffer'' ikke en dritt.

 

Litt glad for at det ikke bare er jeg som opplever dette. :p

 

Er dette noe utviklerne er klar over, eller er det så få som opplever dette at vi må leve med det?

 

Samme her. eg skyter på en og tar mye skade, også drepar han meg først. Og når eg ser på replayen registrerast det ikkje at eg skyter.

Endret av Janerikn
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...