Rekviem Skrevet 15. februar 2008 Skrevet 15. februar 2008 (endret) Heisann! Jeg sliter med å finne ut hvordan jeg skal få en sidemenyene til å være like høy som innholdsboksen - med noe annet satte pixelverdier. Jeg klarer selvfølgelig å få sidemenyene og innholdsboksen like høy når jeg setter verdiene med px (pixler). Poenget er at jeg ønsker å bruke % verdi på innholdsboksen slik at siden kan strekke seg etter innholdet. Det er her problemet ligger. Om jeg tar 100 % høyde på sidemenyene og innholdsboksen blir jo disse forskjellige høyder nettopp pågrunn av forskjellig mengde innhold. Finnes det en enkel måte å få sidemenyene til å være like høy som innholdsboksen - med bruk av % verdi på innholdsboksen? Slik ser siden ut nå: http://www.fusco-ex.net - som dere ser har jeg satt høyden på sidemenyene og innholdsboksen på 1000px. Endret 15. februar 2008 av Rekviem
Vibeke S Skrevet 15. februar 2008 Skrevet 15. februar 2008 Jepp, er en enkel måte som kalles "Faux Columns", altså uekte kolonner. Du legger inn et bakgrunnsbilde som ser ut som to kolonner, og setter dette til å repiteres nedover. Er godt forklart på siden jeg linket til.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå