grugen Skrevet 15. februar 2008 Skrevet 15. februar 2008 (endret) Ja noen som har noen tanker om den boka, må si jeg blei litt skuffa over at det tok 1,5 time og gjøre den. men etten deep var jo morro da Endret 16. februar 2008 av grugen
BMen Skrevet 15. februar 2008 Skrevet 15. februar 2008 Er det noen som har lyst å legge ut alt som er ntt på 12-en? =)
Sniken_123 Skrevet 16. februar 2008 Skrevet 16. februar 2008 For dere som ikke gidder og gå inn på lotro siden... Her er alle updates'ene. Ligger det som en word-fil, siden det er litt unødvendig å poste et innleg som er 36sider langt i word... Book_12_release_notes.doc
BMen Skrevet 17. februar 2008 Skrevet 17. februar 2008 Er det noen som har lyst å legge ut alt som er ntt på 12-en? =) Hmmm der var det mye kjekt, må bare si takk for at du la den ut slik =)
Normie Skrevet 20. februar 2008 Skrevet 20. februar 2008 Det nye ettendeep armouren suger geite baller tbh. Rift sette er mye mye bedre.
Christeven Skrevet 20. februar 2008 Skrevet 20. februar 2008 (endret) Det nye ettendeep armouren suger geite baller tbh. Rift sette er mye mye bedre. våpnene, ringer, nek osv er sykt bra. Har hunter buen fra Thaurlach, byttet lett til PvP buen samme med neck, farmer for resten nå. Ettenmor settene er like Helgorod settene i stats etc. Endret 20. februar 2008 av Christeven
grugen Skrevet 20. februar 2008 Forfatter Skrevet 20. februar 2008 rift settet er jo laget for the rift da, og ikke pvp, Dessuten så er jo pvp settet latterlig lett og få de meste av, og er nok mere ment som et tillegg. Men ja jewleryet er jo drit digg, økte evade med 4 % bare med en neck og kappa fra bok 12. Nå har jeg pvp bua og, den er digg mot warger, men må si etter og ha brukt den en del så kommer jeg nok til og bruke Helegrod bua for top dmg. Men så løper jo jeg rundt meg 6 buer og da enste som jeg synes er sikkelig piss er at det er blitt så mye pve i en pvp zone.
Christeven Skrevet 20. februar 2008 Skrevet 20. februar 2008 rift settet er jo laget for the rift da, og ikke pvp, Dessuten så er jo pvp settet latterlig lett og få de meste av, og er nok mere ment som et tillegg. Men ja jewleryet er jo drit digg, økte evade med 4 % bare med en neck og kappa fra bok 12. Nå har jeg pvp bua og, den er digg mot warger, men må si etter og ha brukt den en del så kommer jeg nok til og bruke Helegrod bua for top dmg. Men så løper jo jeg rundt meg 6 buer og da enste som jeg synes er sikkelig piss er at det er blitt så mye pve i en pvp zone. Ettenmorsbuen er vel den beste buen i spillet. Har helgorod og the rift buen, men bruker den jeg fikk i ettenmors.
grugen Skrevet 20. februar 2008 Forfatter Skrevet 20. februar 2008 hmm, alt er realtivft der da, celedur har høyest top dmg så den vil gjøre mest skade på criths, men Bg bua er drit digg i soloplay. Men beste er og ha alle, for og være ærlig så synes jeg Rift bua er noe dritt, for rask for min del Men pvp gir deg jo og en digg stat bonus med og bruke dolken da, mrere moral er alltid digg
jodde11 Skrevet 23. februar 2008 Skrevet 23. februar 2008 (endret) Er du pvp gamer så bruk etten utsyret, er du pve så bruk rift-utsyret. For meg er det Rift all the way! Når det gjelder bok 12 så er den fort gjort tok meg 1 time. Men rewardsa er utrolig digg Endret 23. februar 2008 av jodde11
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå