Crossfire Skrevet 15. februar 2008 Skrevet 15. februar 2008 Jeg hadde ihvertfall ikke hørt om det før, men whoa. Det dyttet ned orange box fra plasseringen ihvertfall, og det er ikke released engang. Ser ganske så morro ut i forhold til $9, særlig mtp at man kan bruke en hvilken som helst mp3. http://www.gamesetwatch.com/2008/01/igf_no...rf_sends_in.php
morpheos Skrevet 15. februar 2008 Skrevet 15. februar 2008 Prisen har vel litt med tittelen #1 top seller å gjøre også; noen flere som blir fristet til å kjøpe et spill til $9 enn et spill til $54 eller hva det var Orange Box kostet på Steam
Crossfire Skrevet 15. februar 2008 Forfatter Skrevet 15. februar 2008 (endret) Orange box var var vel $35 eller noe for 5 spill? Og det er veldig mange "småspill" ute på Steam som aldri har nådd opp, så noe annet må det da være Endret 15. februar 2008 av Crossfire
Crossfire Skrevet 15. februar 2008 Forfatter Skrevet 15. februar 2008 Utrolig mange som har lagt ut videoer på youtube fra dette med alle mulige slags sanger, gleder meg til å teste det ihvertfall ^^
-sparks- Skrevet 15. februar 2008 Skrevet 15. februar 2008 Dessuten så kan vel ikke Audiosurf kjøpes i andre butikker tror jeg
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå