Gå til innhold

bf1942 RTR virker ikke! hjeeeelp


Anbefalte innlegg

jeg hadde bf1942 med nocd crack til 1.2 patch, det virket fint, men så mistet jeg bf1942cd1 og 1.3 kom ut og jeg kunne ikke spille mere siden no-cd cracken ikke virket med 1.3 patch. igår formaterte jeg ifra windowsxp og installerte windows2000 og kjøpte RTR, jeg installerte bf1942 (hadde heldigvis backup av cdene innpå harddisk) og RTR med patchene. men når det er ferdig å loade ett brett og jeg kan trykke på ready på skjermen så klikker det etter ett øyeblikk og jeg går enten rett ut i windows eller pcen restarter seg, det samme skjer i vanlig bf også.

jeg har prøvd med 60 og 85 hz på skjermen, det hjalp ikke og jeg vet ikke hvordan jeg kan fikse det.

 

pcen min er amd 1,2 ghz thunderbird, via kt7a hk med samme hyperion drivere som før når jeg hadde xp, gainward gf2pro/450 golden sample med 30.82 drivere og 256mb sdram.

jeg prøvde med de siste offisielle driverene til nvidia, men da stoppet pcen opp og begynte å flimre når den var nesten helt ferdig å loade windows.

jeg hadde ikke noen problemer med winxp, så det er ikke hardware som er ødelagt, men kanskje en liten patch eller noe jeg har glemt å installere?

takker for alle kloke svar!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

jeg hadde bf1942 med nocd crack til 1.2 patch, det virket fint, men så mistet jeg bf1942cd1 og 1.3 kom ut og jeg kunne ikke spille mere siden no-cd cracken ikke virket med 1.3 patch.

Hvordan i all verden går det an å miste en cd??? Ødelegge den det kan jeg skjønne (en ansatt her på jobben satte seg på en cd med programvare til litt over kr. 10 000.-)

Tror nok du er en aldri så liten pirat jeg!

 

Uansett så fikk også jeg problemer etter at 1.3 kom. Avinstallerte hele BF og la inn alt på nytt:

1.0, så 1.2, coral sea, RtR og til slutt 1.3.

Funker greit nå med unntak av de bugs som andre sliter med (noen merkelige lyder og blir noen ganger disconnected uten særlig grunn)

Lenke til kommentar

Hvordan i all verden går det an å miste en cd??? Ødelegge den det kan jeg skjønne (en ansatt her på jobben satte seg på en cd med programvare til litt over kr. 10 000.-)

 

"en ansatt her på jobben" - ja, det var jo vanskelig å skjønne hvem det var......helledussen da menneske, si det som det er, "jeg satte meg på en cd på jobben, verdt 10 000"

Er slike mennesker som deg som spør på www.klara-klok.no om "en venn som har kysset en jente, og lurer på om hun da har blitt gravid". Er jo ingen som knekker den koden og skjønner hvem "en venn" er....neeiiiddaaa

Lenke til kommentar

jeg hadde bf1942 med nocd crack til 1.2 patch, det virket fint, men så mistet jeg bf1942cd1 og 1.3 kom ut og jeg kunne ikke spille mere siden no-cd cracken ikke virket med 1.3 patch.

Hvordan i all verden går det an å miste en cd??? Ødelegge den det kan jeg skjønne (en ansatt her på jobben satte seg på en cd med programvare til litt over kr. 10 000.-)

Tror nok du er en aldri så liten pirat jeg!

 

Uansett så fikk også jeg problemer etter at 1.3 kom. Avinstallerte hele BF og la inn alt på nytt:

1.0, så 1.2, coral sea, RtR og til slutt 1.3.

Funker greit nå med unntak av de bugs som andre sliter med (noen merkelige lyder og blir noen ganger disconnected uten særlig grunn)

 

det er meg el_polla forresten i tna clan, jeg har hatt orginalen siden november en gang, men min far er så glad i å rydde rommet mitt og denne gangen var det battlefield som forsvant, jeg har seff en en backup kopi på pcen men den virket ikke, kanskje fordi den bruker en annen drive enn jeg installerte ifra.

jeg tester å fjerne alt og installere 1.3 patch sist, coral sea klarte jeg aldri å installere, kom en sånn feil.

Lenke til kommentar

"en ansatt her på jobben" - ja, det var jo vanskelig å skjønne hvem det var......helledussen da menneske, si det som det er, "jeg satte meg på en cd på jobben, verdt 10 000"

Nope, var ikke meg. Hadde jeg gjort det så hadde jeg sagt det. Men jeg har klart å slette ett system til en kunde under installasjon av oppgradering. Heldigvis så hadde kunden peiling og rullet inn en backup på 10 minutter. Men jeg var alt annet enn tøff i tryne da jeg sa ifra om hva som hadde skjedd.

det er meg el_polla forresten i tna clan, jeg har hatt orginalen siden november en gang, men min far er så glad i å rydde rommet mitt og denne gangen var det battlefield som forsvant, jeg har seff en en backup kopi på pcen men den virket ikke, kanskje fordi den bruker en annen drive enn jeg installerte ifra.  

OK, jeg tror deg, hadde vært værre om du hadde sagt at du var Fugle ;)

Nei, mine cd'er får ikke noen røre. Har sagt fra til dama at er det noen som skal rydde pc-hjørnet mitt så er det meg. Hun får eller piske meg igang hvis det ikke ser bra nok ut.

Har selv investert i ett kjekt mappesystem for CD'er. Enkelt å putte cd'ene inn i og enkelt og oversiktlig å bla i.

 

Har du oppgradert hardware, men ikke tatt en clead install av OS? Hvis du har gjort det så har det lett for å ligge igjen mye dritt som gjør at pc'en tryner.

Hver gang jeg skifter viktig hardware (HK eller skjermkort) prøver jeg å kjøre en full clean install av OS. (format c:, format d: etc)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...