DementedAlbino Skrevet 14. februar 2008 Skrevet 14. februar 2008 Jeg har en gammel pc liggende i deler som jeg nå vurderer å få til liv igjen. Planen er da å plassere denne pcen godt vekk, så fylle den med det jeg har av disker fra stue og kontorpc. Her vil da alt av musikk, bilder, filmer, backup, ftp-server osv blir lagret. Jeg håper i tillegg å få kjøpet ett trådløst kort til pcen slik at jeg ka benytte meg av N standeren på det trådløse. Det vil gi meg rask nok overføring, og jeg slipper trekke en kabel ut i boden. Men så lurer jeg enkelt og greit på hva mer jeg kan bruke denne pcen til når den blir stående i en bod. Så om noen har noen gode tips tar jeg gjerne i mot de:)
-Shark- Skrevet 14. februar 2008 Skrevet 14. februar 2008 Kan jo brukes til så mangt da. Filserver Webserver Mailserver Spill server etc.
Skagen Skrevet 14. februar 2008 Skrevet 14. februar 2008 Tråden var feilpostet og har blitt flyttet til riktig kategori. (Vennligst ikke kommenter dette innlegget. Reaksjoner på moderering gjøres via PM/melding)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå