Gå til innhold

Intervju: Command & Conquer: Red Alert 3


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jupp...og muligens den mest irriterendes announcer stemmen jeg har hørt på lenge :)

 

Er i det hele tatt skeptisk til RA3, synes ikke C&C har vært noe særlig moro siden RA2. Generals ble jeg for lei av, og C&C3 var mye av det samme i en litt mer akseptabel innpakning. Føler tempoet er noe av det største problemet for meg, litt for mye spam og enkeltenheter føles generellt sett litt for uviktige for spillet.

 

Dermed lover det ikke så bra synes jeg når sjefen her var nestkommanderendes under produksjonen av C&C3. Håper selvfølgelig at jeg motbevises, gleder meg til litt screens og videoer, og en coop campaign er jo genialt. Coop pleier å være gøy selv på spill av medium kaliber imho.

Lenke til kommentar
Jupp...og muligens den mest irriterendes announcer stemmen jeg har hørt på lenge

 

Er i det hele tatt skeptisk til RA3, synes ikke C&C har vært noe særlig moro siden RA2. Generals ble jeg for lei av, og C&C3 var mye av det samme i en litt mer akseptabel innpakning. Føler tempoet er noe av det største problemet for meg, litt for mye spam og enkeltenheter føles generellt sett litt for uviktige for spillet.

 

Uenig i det, og jeg hørte forresten ikke noen announcer stemme. Jeg mener at Red Alert 2 var det dårligste i C&C serien (og særlig utvidelsespakken yuri's revenge var tvilsom), og at generals og c&c3 var et løft opp igjen.

 

Kan vel heller ikke kalles en trailer? får ikke sett noe gameplay, eller scener til spillet.

 

Det var vel ingen som kalte det en trailer heller, det er jo bare en kunngjøring og definivt bedre enn en skriftlig en. Var jo også et liten "tribute" til et av seriens varemerker nemlig live video med skuespillere.

Lenke til kommentar
Jupp...og muligens den mest irriterendes announcer stemmen jeg har hørt på lenge

 

Uenig i det, og jeg hørte forresten ikke noen announcer stemme.

 

Siktet til nyhetsoppleseren, og du har da sannelig rett til å være uenig. dessverre for meg så kommer nok RA3 til å appellere mer til deg enn til meg :(

Lenke til kommentar

Etter min mening var det siste gode C&C spillet C&C RA2. Alle titler i serien etter dette bærer et vesentlig større moment av EAfication. Jeg syntes Generals var kult, men eneste grunnen til å kalle det et C&C spill var for å benytte seg av et allerede veletablert varemerke. C&C3 bar preg av at man prøvde å appellere til den gamle fansen og styrke historien og det gode gammle C&C universet men, hva er poenget med å legge inn en tredje fraksjon? Først i RA2-YR så C&C3 som de prøvde å unnskylde med at det var planlagt i serien siden Tiberian Dawn. WTF? Seff ser man tendenser til det i Tiberian Sun, men måten de blir introdusert på virker så "Eh... og så bare faller de ned fra himmlen... sånn... hva nå?" Og nå har turen kommet til RA3. Noen som hører at det hviskes "Det funka så bra i Starcraft" i gangene hos EA? Lurer på hvordan de har tengt å forklare seg denne gangen.

 

"Når Sovjet vant krigen avslørte eskimoene den sanne posisjonen til Atlantis hvor Hitler har blitt holdt fange siden starten på RA1 og nå kommer de med en hær av supermennesker for å utslette hele verden???"

 

Jaja. Japan, du. Kan jo bli spennende. Jeg venter uansett i spenning.

Endret av Xmenator
Lenke til kommentar
  • 3 måneder senere...
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...