Gå til innhold

Gammel PSP FW ---> Remote Play

Dryzz

Anbefalte innlegg

Skrevet

Sitter her med FW 3.40 OE-A og lysten til å kunne bruke Remote Play på PS3. Er det noen måte for meg å kunne oppdatere FW på psp for å kunne gjøre dette, men samtidig ikke miste muligheten for Homebrew blant andre ting?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er sikkert av den firmwaren støtter det? Og er det sikkert det går for meg å downgrade til 1.5 før jeg oppgraderer igjen? Mener å ha lest her en gang at man ikke skulle gjøre det :S

Skrevet

Ja, den støtter det. Du er allerede på custom firmware, trenger ikke gå ned til 1.5 da. Ikke tro på alt du leser på forum, sjekk ut fakta selv :)

Skrevet

Hmm, har oppgradert til 3.52 M33, så oppdaterte jeg til M33-3, og når jeg nå skal til å oppgradere til 3.90 M33 så får jeg problemer...

Har fulgt alle instrukser riktig, og starter installeren, får opp:

unpacking... done

please wait...

og her stopper den... Skjer ikke noe mere :S

Skrevet

Neida, trengs ikke... Skulle vise seg at det ikke var nevnt i noen av guidene at man må gå inn i recovery meny å velge å kjøre fra mappe 3.XX kernel, i mitt tilfelle da 3.52 kernel :p

Skrevet

Ah I see. Vanligvis får man opp en feilmelding hvis du prøver å kjøre 1.5 homebrew med 3.x kernel tenkte ikke over det. Flott at du fikk det til da, kos deg med ny fw og remote play :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...