Gå til innhold

Saints Row 2! Kommer 2008. Info!

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Hei, noen av dere som har tenkt og få dere Saints Row 2?

Sakser rett ut fra Gamer.no jeg.

THQ har offentliggjort de aller første skjermbildene fra Saints Row 2, og det ser unektelig ut som en rar blanding av James Bond, Myst og Prison Break.

Trykk på skjermbildet for å se alle bildene fra Saints Row 2.

De fire bildene viser blant annet et angrepshelikopter som fyrer løs på det som ligner greske Akropolis (!), et fint fyrtårn og et par voldsscener fra det som kan være et fengsel.

Saints Row 2 finner sted flere år etter hendelsene i originalen, i et Stilwater som er både kjent og fremmed. Spilleren føler seg såret og sveket, og tørster etter hevn. Nå har tiden kommet for å ta tilbake byen som har glemt ham.

Du vil få tilgang til en rekke nye kjøretøyer i oppfølgeren, blant annet motorsykler, båter, helikoptre og fly. Om du føler deg ensom, kan hele spillet nytes sammen med en annen spiller over nett.

Spillet kommer ut på PlayStation 3 og Xbox 360 i løpet av året, og utvikles av Volition.[/size]

Legger også ut Screenshotsene:

i_424951-564x376.jpg

i_424948-564x376.jpgi_424952-564x376.jpgi_425050-564x376.jpgi_424950-564x376.jpg

---------------------------------------------------------

Gamer.no Nyhet nr.2

Sakset.

Det er allerede kjent at Saints Row 2 er under utvikling, men nå har THQ kommet med en offisiell kunngjøring av oppfølgeren.

Eksplosivt skjermbilde fra det første Saints Row.

– Saints Row 2 har en mye mørkere historie som fører spilleren ned på en vei av svik og hevn mot byen som tok ham for å være død. Likevel har vi fått plass til humoren som også preget originalspillet, sier THQs Scott Guthrie i en pressemelding.

Spillet finner sted flere år etter hendelsene i originalen, i et Stilwater som er både kjent og fremmed. Spilleren føler seg såret og sveket, og tørster etter hevn. Nå har tiden kommet for å ta tilbake byen som har glemt ham. Stilwater skal være helt forandret og mye større.

Du vil få tilgang til en rekke nye kjøretøyer i oppfølgeren, blant annet motorsykler, båter, helikoptre og fly. Om du føler deg ensom, kan hele spillet nytes sammen med en annen spiller over nett. Denne samarbeidsmodusen bør bli en vinner for fans av store og frie spillverdener.

Saints Row 2 utvikles av Volition, og slippes på Xbox 360 og PlayStation 3 en gang i løpet av 2008.

[/size]Screenshots:i_158941.jpg

-------------------------------------------------

Gamer.no nyhet 3.

Jeg kan (selvom jeg er en xbox360 gutt) komme med en glad nyhet og si at Saints Row 2 Kommer til PS3.

-sikkert mange som visste mye av dette.

Endret av MoonJazz!
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja, men litt slitsomt vis man bare kommer inntill en politibil og blir tatt og må i fengsel og komme seg ut, vis det er så småe ting som skal til for og komme i fengsel, så blir det litt kjedelig sikkert.

• 8 måneder senere...
Skrevet

kjøpte dette igår og må si at det er mye bedre enn nummer 1 og føles som om de har lagt litt "mer" idet.

det er i mine øyne mye bedre enn GTA IV som jeg ble lei av med en gang. + at det er jævlig morsomt hele tiden hehe han kisen synger med når de spiller aha på radioen

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...