Bendit Skrevet 13. februar 2008 Skrevet 13. februar 2008 (endret) Som titlen antyder har jeg gått meg bort, nemmelig i gamer formuet. Jeg er relativt ny (ny bruker men lest her før). Første jeg la merke til er at det er 750+ sider og hoppe mellom så føler at det her trengs et innlegg som funker som en guide til de nye så de får lest seg inn. Hadde selv satt fryktelig pris på over et par anbefalinger til emner jeg/andre børr lese. Dette er da tenkt som en oppramsing av alle de beste emnene hvis du kanskje har noen i favoritter eller noe som samsvarer. Kanskje det også kunne være lurt og inkludere de internasjonale sidene som ign og gamespot og? Ikke vet jeg, Ønsker bare en liten ingang til formuet som også lar meg/andre lese gjennom de viktigste sakene og saker jegandre børr ha fått med meg/oss. Mange takk på forhånd. Endret 14. februar 2008 av Bendit
Licht Skrevet 13. februar 2008 Skrevet 13. februar 2008 De trådene som det er verdt å lese, har det med å hevde seg selv nettopp fordi de er verdt å lese - enten er de sticky, eller så ligger de allerede langt oppe i hierarkiet på grunn av nær konstant aktivitet (side 1-3).
Bendit Skrevet 13. februar 2008 Forfatter Skrevet 13. februar 2008 Takker. Trudde listen ble laget etter når emnet ble laget. Dette klarer opp det meste
Bjonski Skrevet 13. februar 2008 Skrevet 13. februar 2008 Takker. Trudde listen ble laget etter når emnet ble laget. Dette klarer opp det meste Det listes opp etter når siste innlegg ble skrevet
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå