Gå til innhold

Gjenopprettingspungt, lagrer de programinstillinger?


Anbefalte innlegg

Gjenopprettingspungt, lagrer de programinstillinger?

 

Skal oppdatere noen programmer, og leke litt med instillinger, så jeg tar et Gjenopprettingspunkt på disken før dette, men vis jeg mislykkes, vil da det gjenopprettingspungtet føre tilbake instillingene på de installerte programmene mine?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest medlem-82119

Generelt så har jeg blandede erfaringer med gjenopprettelsespunkt.

Opplever bl.a at programmer etter å ha gjenopprettet er dobbeltinnstallert, som programnavn og programnavn(1).

Blir fort rotete, sletter man dobbeltinnstalleringene virker ofte ikke avinnstalleringen på de programmene....så må man slette og da er det vanskelig å få med alt.

det som også skjer hos meg er at når man prøver å rydde i rotet etter gjenopprettingen, så klusser man det enda mer til.

Lenke til kommentar

Jeg er enig i de erfaringene Ankh har med dette. Gjenoppretting er laget for å gjenopprette Windows, ikke alle andre programmer... da fikk du vel svaret ditt?

 

Men hvis du gidder så kan du jo "Ghost'e" maskinen din med norton ghost. da kan du tukle så mye du vil. Du reverterer bare tilbake til spøkelsesfilen hvis du vil tilbake...

Lenke til kommentar
Jeg er enig i de erfaringene Ankh har med dette. Gjenoppretting er laget for å gjenopprette Windows, ikke alle andre programmer... da fikk du vel svaret ditt?

 

Men hvis du gidder så kan du jo "Ghost'e" maskinen din med norton ghost. da kan du tukle så mye du vil. Du reverterer bare tilbake til spøkelsesfilen hvis du vil tilbake...

 

Takker hjertligst for tips:) !

Men har fått tak i Acronis True Image nå, samme oppleget som Ghost, så kjører den, kjøpt meg 500Gb Extern Usb.

 

Nasse

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...