TomTom01 Skrevet 12. februar 2008 Skrevet 12. februar 2008 God aften godtfolk. Legger her inn meldingen jeg har sendt til Dell i håp om at noen "lyse hoder" her kanskje kan bistå meg! Feilbeskrivelse: 1) Feilnummer: 0x80072EE2 ved forsøk på windows update. Denne feiler. 2) Ved forsøk på installasjon av Windows Live; får melding om at programmet ikke installeres og beskjed om å prøve på nytt senere. 3) Ved på logging til hotmail-kontoer kommer jeg ikke videre fra passord/brukernavn 4) Generelt problematisk å komme inn på microsoft websider. Utførte tiltak: Har forsøkt 2 ganger å legge inn XP (oem-versjonen som hører til maskinen) med drivere levert på egen cd fra dell. Maskinen er koblet direkte på ethernet-port i kabelmodem og kjører uten noen beskyttelse bortsett fra windows firewall i xp. Er som dere sikkert skjønner rimelig oppgitt her. Help anyone?
The_Lozer Skrevet 12. februar 2008 Skrevet 12. februar 2008 her står det om feilnr 0x80072EE2 http://www.updatexp.com/0x80072ee2.html
TomTom01 Skrevet 13. februar 2008 Forfatter Skrevet 13. februar 2008 Har forsøkt den linken (som Lozer har lagt ut) og andre linker. Ikke noe funker. Er det noen her i forumet som har hatt samme problemet? Ønsker også info. om noen har vedr. hvordan rutinene funker hos Microsoft og Dell for å få noe support på dette.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå