Gå til innhold

Problem med Warcraft 3


Anbefalte innlegg

Problemet med WC3 er at pcen min rett og slett står helt stille i tre sekunder, og deretter rebooter. Kjenner flere som har/har hatt problemer med at pcen klikker/rebooter når de spiller WC3, men de har aldri funnet ut hva problemet er. En jeg kjenner mener det er skjermkortet som blir for varmt, men med tanke på at jeg kan sitte flere timer i strekk med spill som COD4 og UT 3 uten at pcen klikker/låser seg/rebooter, har jeg veldig liten tro på at dette er tilfellet. Noen som har/har hatt samme problemet, og en eventuel løsning?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Problemet med WC3 er at pcen min rett og slett står helt stille i tre sekunder, og deretter rebooter. Kjenner flere som har/har hatt problemer med at pcen klikker/rebooter når de spiller WC3, men de har aldri funnet ut hva problemet er. En jeg kjenner mener det er skjermkortet som blir for varmt, men med tanke på at jeg kan sitte flere timer i strekk med spill som COD4 og UT 3 uten at pcen klikker/låser seg/rebooter, har jeg veldig liten tro på at dette er tilfellet. Noen som har/har hatt samme problemet, og en eventuel løsning?

 

har hatt noen mindre problemer med WC3 (kommer opp en feil melding), og jeg har spillt WC3 på flere PC-er og har aldri vært borti dette problemet ...

 

du sier du vet om flere ?, har de 100% det samme problem som deg ?.

 

forresten, bruker du TFT ? ^^, også OS og what so ever ?

Endret av turak
Lenke til kommentar

hey, jeg antar du har prøvd på å re-instalere WC3. Problemet kan ligge i at du MÅ ha frozen throne siden orginale WC3 ikke er kompatibelt med vista. Hvis di bruker xp er dette bare et uforklarlig fenomen med din pc og jeg tviler på at du har sett dette skjedd ofte. Isåfall må du ikke tenke på at feilen ligger i spillet, men i et virus du og ev.t venner har fått som reagerer med WC3.

Lenke til kommentar

Jeg bruker Windows XP. Dette problemet startet rett etter jeg formaterte hele pcen, så jeg tviler på i at mitt tilfelle det er et virus (før jeg formaterte fungerte det helt fint). Har ikke prøvd å reinstalere WC3. Kan vel prøve det og se om det hjelper. Er TFT dette problemet gjelder ja.

Endret av Kampfmeister
Lenke til kommentar
Jeg bruker Windows XP. Dette problemet startet rett etter jeg formaterte hele pcen, så jeg tviler på i at mitt tilfelle det er et virus (før jeg formaterte fungerte det helt fint). Har ikke prøvd å reinstalere WC3. Kan vel prøve det og se om det hjelper. Er TFT dette problemet gjelder ja.

 

kansje det virker hvis du patcher den opp ? ;)

 

det kom en ganske kul patch for litt siden <3, du trenger ikke CD lenger :D

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...