Infite Skrevet 11. februar 2008 Skrevet 11. februar 2008 Tenkte da nytt skjermkort, prosessor og hovedkort, kansje strømforsyning også? noen forslag? vet ikke hva som er bra osv, er jo 100 kort med et par bokstaver annerledes, har dessverre ikke fulgt så veldig nøye med, derfor trenger jeg litt hjelp, og spør derfor her.
Nettulf Skrevet 11. februar 2008 Skrevet 11. februar 2008 Hei. Litt mere info om hva du har i dag, og hvilke bruksområder du tenkte å bruke maskinen til? Hva skal du evt. bruke fra den gamle boksen? Nettulf
Infite Skrevet 11. februar 2008 Forfatter Skrevet 11. februar 2008 (endret) kan vel kansje bruke rambrikkene, dvd brenner, dvd leser, HDD om det er mer jeg kan bruke vet jeg ikke, nettverks kort da Lust til og kjøre spill av nyere caliber. Endret 11. februar 2008 av Infite
Rescue me Skrevet 11. februar 2008 Skrevet 11. februar 2008 Tror nok ikke ram brikkene kan brukes, men fortvil ikke, ram er veldig billig for tiden .
Rescue me Skrevet 11. februar 2008 Skrevet 11. februar 2008 ingen? Må bare si at det ikke er lov å bumpe en tråd før det har gått minst 24 timer.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå