Aleks Skrevet 12. februar 2008 Skrevet 12. februar 2008 (endret) Lagde noen enkle for lenge siden.. kan se om jeg finner dem Hvis denne tråden skal bli større må den vel flyttes eller? Edit: Endret 12. februar 2008 av Aleksmyy
head_hunter Skrevet 14. februar 2008 Skrevet 14. februar 2008 Åssen fikk du te å legge på farger og sånt? Brukte du programmet som raid2 linka te? bakrunner mener du i så fall så lagde jeg den på paint og trykket på "load background" og velger en bilde fil
raid2 Skrevet 14. februar 2008 Skrevet 14. februar 2008 (endret) Lasta ned Pivot 3 beta og testa litt. Er det mulig å tegne inn ting manuelt? Blir så mye tull av å lage hver eneste lille detalj i den "create figure type" -saken (tenker da på ting som våpen o.l) edit: fant det sånn halveis ut. I 3Beta så kan man tegne ting i paint og "load sprite". Endret 14. februar 2008 av raid2
head_hunter Skrevet 24. februar 2008 Skrevet 24. februar 2008 du kan faktisk spille stickman stpill som i filmen se her http://www.atomfilms.com/film/animator_vs_...hannel_animator
Darkbuster Skrevet 24. februar 2008 Skrevet 24. februar 2008 Har lyst til å se noen lage flash animasjoner jeg da. De kan bli så utrolig bra.
n4w Skrevet 24. februar 2008 Skrevet 24. februar 2008 pivot har jeg holdt på med en stund morsomme greier:
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå