Gå til innhold

Finner bare 600 servere i BF 2

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei

Jeg mistenker at spillet mitt ikke fungerer som det skal, i og med at jeg bare finner rundt 600 rankede server på en god dag. En annen fant nærmere 2000 på sin pc. Jeg finner heller ikke serverne han spiller på fordi de ikke er i lista mi. Jeg har patchet spillet til 1.41 flere ganger i går, reinstallerte spillet i dag samt patchet det på nytt uten hell. Noen forslag?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Sjekk at dere har haket av de samme alternativene i filteret som f.eks populated.

Har faktisk det samme problemet siden det er flere av TV2 serverne jeg ikke finner.

Skrevet

Akkurat dette har jeg også problemer med, finner kun karkand og road to jalalabad serverne til tv2. Jeg har ikke krysset av for populated eller full. har kun krysset av for ranked, same version og to ting til som ikke skal påvirke søkeresultatet i alle fall.

Skrevet

For en tid tilbake så fungerte ikke filteret som det skulle dersom du hadde få avkryssinger. Jeg tror at dersom du hadde 5 eller færre avkryssinger ble det noe rart. Vet ikke om det ble fikset, eller hva det var for noe. Du kan jo prøve å krysse av noen flere, og Se hva som skjer

Skrevet (endret)

Funka ikke det heller, får fortsatt for lite servere.

bf2zf7.th.jpg

edit: f***, kansje det var no vehicles som ikke skulle vært krysset av, har aldri lagt merke til den før. Når jeg fjerna den kom det jo plutselig 2000 servere.

Endret av Brian_N
Skrevet
For en tid tilbake så fungerte ikke filteret som det skulle dersom du hadde få avkryssinger. Jeg tror at dersom du hadde 5 eller færre avkryssinger ble det noe rart. Vet ikke om det ble fikset, eller hva det var for noe. Du kan jo prøve å krysse av noen flere, og Se hva som skjer

Takk! Det funket :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...