Brian Skrevet 10. februar 2008 Skrevet 10. februar 2008 Hei Jeg mistenker at spillet mitt ikke fungerer som det skal, i og med at jeg bare finner rundt 600 rankede server på en god dag. En annen fant nærmere 2000 på sin pc. Jeg finner heller ikke serverne han spiller på fordi de ikke er i lista mi. Jeg har patchet spillet til 1.41 flere ganger i går, reinstallerte spillet i dag samt patchet det på nytt uten hell. Noen forslag?
Hunterz Skrevet 10. februar 2008 Skrevet 10. februar 2008 Sjekk at dere har haket av de samme alternativene i filteret som f.eks populated. Har faktisk det samme problemet siden det er flere av TV2 serverne jeg ikke finner.
Brian Skrevet 10. februar 2008 Forfatter Skrevet 10. februar 2008 Akkurat dette har jeg også problemer med, finner kun karkand og road to jalalabad serverne til tv2. Jeg har ikke krysset av for populated eller full. har kun krysset av for ranked, same version og to ting til som ikke skal påvirke søkeresultatet i alle fall.
hightow Skrevet 10. februar 2008 Skrevet 10. februar 2008 For en tid tilbake så fungerte ikke filteret som det skulle dersom du hadde få avkryssinger. Jeg tror at dersom du hadde 5 eller færre avkryssinger ble det noe rart. Vet ikke om det ble fikset, eller hva det var for noe. Du kan jo prøve å krysse av noen flere, og Se hva som skjer
Brian Skrevet 10. februar 2008 Forfatter Skrevet 10. februar 2008 (endret) Funka ikke det heller, får fortsatt for lite servere. edit: f***, kansje det var no vehicles som ikke skulle vært krysset av, har aldri lagt merke til den før. Når jeg fjerna den kom det jo plutselig 2000 servere. Endret 10. februar 2008 av Brian_N
Hunterz Skrevet 10. februar 2008 Skrevet 10. februar 2008 For en tid tilbake så fungerte ikke filteret som det skulle dersom du hadde få avkryssinger. Jeg tror at dersom du hadde 5 eller færre avkryssinger ble det noe rart. Vet ikke om det ble fikset, eller hva det var for noe. Du kan jo prøve å krysse av noen flere, og Se hva som skjer Takk! Det funket
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå