Gå til innhold

WINDOWS XP 3D PROBLEM!!!!


Damrod

Anbefalte innlegg

har et grusomt problem med 3d i windows XP, ingen ting som har med 3d å gjøre funker!!!! får enten bluescreen eler så fryser bare alt. Jeg er despeart etter hjelp!!!! har geforce 2 mx, har prøvd et par nvidia drivere, 22.50 21.83 og 23.11. HJELP MEG!!!!

TRØKK på med replies, jeg trenger all den hjelpen jeg kan få, har slitt med dette en stund.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hei, jeg fikk også plutselig masse problemer med 3d og bluescreen hele tiden. 3dmark ble veldig treig osv.

Jeg gikk inn i controlpanel og system og slettet skjermkort driveren derifra (selv om jeg hadde siste driver). så restartet jeg og svarte nei til å installere ny skjermkort driver.

Deretter installerte jeg Nvidia 23.11 og alt har fungert utmerket etterpå, ingen bluescreen og den ble igjen kjapp og grei i 3d og spill.

 

se også:

 

http://support.microsoft.com/default.aspx?...b;EN-US;Q314215

Lenke til kommentar

Jeg hadde også samme problem for snart et år siden. Om jeg skulle teste 3DMark, spill eller annet som hadde med 3d å gjøre var det bare snakk om noen sekunder eller minutter (det varierte) før maskinen kresja.

Jeg byttet vel det meste i maskinen før jeg endelig returnerte hovedkortet, fikk et nytt et (PS-Data) og dermed forsvant også problemet.

Kanskje nytt hovedkort er det du trenger...

 

-P-

Lenke til kommentar

..hva i ALLE DAGER skal dere over på XP å gjøre daaaa..argh..systemet er tregere enn både ME og w2k...det er SPLITTER NYTT..og dere blir frustrert over at ting ikke funker.

 

Vent til MINST første service pack før dere bytter OS...og ihvertfal når det er et dramatisk bytte som til XP..særlig om man kommer fra ME/98.

 

Det kan virke som mange ikke vet at XP har en hel del NT i seg...og at Multimedie/spill aldri har vært NTs sterke side.....

 

...*frustrasjon skylt ut...I am....at peace*....

Lenke til kommentar

Dette er min mening:

Når du først har fått XP til å fungere så er dette mere stabilt enn 95,98,ME. win2k har jeg aldri hatt noen særlige problemer med, men når det gjelder spill på win2k...XP er mye greiere spill-plattform enn noen av de ovenstående.

 

 

Når det gjelder problemet til Damrod så ville jeg prøvd nyeste Via driveren sammen med Nvidia sine 22.81 eller 22.83. Hvis du allerede har prøvd dette uten hell så kan ikke jeg hjelpe deg.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...