Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Hvordan få EI jente til å bli mer interessert i deg?


Anbefalte innlegg

Ja, jeg vet at jeg må ha humor osv.

 

Men er det en måte som gjør at HUN blir mer desperat etter å være med deg?

 

 

Jeg har snakket en del med henne (veldig lite egentlig, i forhold til andre...), og prøvd å ikke vise at jeg liker henne.

 

I dag, f.eks. snakket jeg ikke med henne på jobben, for å være litt med "tilbaketrukken". (og delvis fordi jeg ikke hadde så mye tid til å snakke med henne). Jeg vet ikke om det er noe positivt at jeg er "tilbaketrukken" (altså at jeg ikke ser så mye på henne, ikke er så mye i nærheten av henne etc).

 

 

Så hvordan kan jeg få henne til å lure litt på hva som skjer, og får henne til å være mer med meg?

 

(Hun viser litt forskjellige tegn: Noen ganger ser hun mye på meg, andre ganger ikke. Hun starter "aldri" (untatt et par ganger) en samtale, smiler lite til meg, men har ikke sånne tegn som armene i kryss (som viser at hun ikke er interessert i meg). Hun har ledd av/med meg én gang (da jeg faktisk prøvde å være morsom), men ellers ikke.) Derfor er jeg veldig nysgjerrig på om hun faktisk liker eller ikke. Hun viser noen ganger noen tegn som gjør meg sikker, men etterhvert som dagen går blir jeg mer skeptisk.

 

 

Takk.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

vel du må jo på en eller annen måte vise henne at du liker henne:) det kan være småhint som å gi henne en klem, smile til henne når hun ser på deg, spørre hvordan hun har det osv. kino/middag er vel en klassiker som folk betrakter som gammeldags og kjedelig. men ingenting slår en mann som inviterer jenta hjem til han til middag som du selv lager*eller later som i allefall xD* også en film og en herlig rødvin/hvitvin :)

 

 

kent.

Lenke til kommentar
Blir ikke det bare litt vanligdags? Hvis noen hadde sagt noe fint til MEG hadde jeg vært glad, men hun er vel så vant til å få skryt, så hun overser vel det?

 

 

En jente overser aldri skryt, så lenge den er bra. hun tenker i allefall over det. det kan jeg love deg de fleste jenter gjør.

Lenke til kommentar

Og jeg burde smile mye til henne?

 

Dessverre får jeg ikke samme tegn tilbake, hun starter aldri en samtale, det er det alltid jeg som må gjøre. Hun sier aldri "Hei" først, og smiler nesten aldri til meg. Derfor er det vanskelig for meg å vite hvordan jeg skal få snakket med henne.

 

Jeg har tatt kontakt med henne på nettet et par ganger, spurt hvordan det går etc, og der virker hun som en helt annen person enn i virkeligheten... Dessverre :(

 

 

Men hvordan kan jeg slå sammen humor, bra arbeidsinnsats på jobben, litt flørting, og vanlig samtale de få gangene jeg ser henne?

Lenke til kommentar

Noen jenter blir veldig tilbaketrukne når de begynner å like en fyr. Dette gjør de for å beskytte seg selv fordi de er usikker på om gutten føler det samme osv. Har vært borti samme problemet. Det er vanskelig! Du må selvfølgelig vurdere dette selv, men tips kan være å finne ut hvilke type filmer hun liker, eller musikk. Eventuelt hobbier.. Inviter henne med på kino elns :) I tillegg (spørs hvor dere jobber) kan du jo alltids finne på noe småflørting på jobben. post-it lapper elns xP

 

Men, gi henne tid :) Når hun føler seg trygg vil hun komme til deg..

Lenke til kommentar

Har akkurat samme problem selv, så gidder ikke ramse så mye opp. :p

 

Men jenta her er litt sjenert, og sier ikke så mye. Men det er jeg å, dessverre.

Jeg har lyst til å be henne med ut, men er redd for at det skal bli litt for stille.

Noen tips til hva man kan gjøre, eller tips til hvordan jeg finner på noe brukbart å prate om?

Lenke til kommentar
Har akkurat samme problem selv, så gidder ikke ramse så mye opp. :p

 

Men jenta her er litt sjenert, og sier ikke så mye. Men det er jeg å, dessverre.

Jeg har lyst til å be henne med ut, men er redd for at det skal bli litt for stille.

Noen tips til hva man kan gjøre, eller tips til hvordan jeg finner på noe brukbart å prate om?

 

Tja, du kan jo alltids snakke om noe som du vet interesserer henne. Cluet er vel å vise at hu kan føle seg trygg på deg, selv om hun er ganske sjenert.

Endret av Jon4s
Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...

Hvis du vil være skikkelig mann så sier du at du har en overraskelse til henne * dersom kjemien mellom dere to er bra* og ber henne møte hos deg en kveld. der inne har du laget mat. jenter elsker når menn kan lage god mat, finn ut ossen filmer hun liker, og server en god flaske vin til. det burde gjøre susen ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...