[email protected] Skrevet 9. februar 2008 Skrevet 9. februar 2008 Jeg googlet nettet litt, og lette etter sider hvor man kunne laste ned gratis spill. Det fant jeg IKKE. F.eks hadde det vært dødskult å finne igjen Micro Machines V3. Noen som vet om slike sider?
NorvegianDad Skrevet 9. februar 2008 Skrevet 9. februar 2008 Jeg googlet nettet litt, og lette etter sider hvor man kunne laste ned gratis spill. Det fant jeg IKKE. F.eks hadde det vært dødskult å finne igjen Micro Machines V3. Noen som vet om slike sider? fins en del av de sidene,du kan prøve thedownloadpage.com,abandonware.com Søk etter abandonware du.
[email protected] Skrevet 9. februar 2008 Forfatter Skrevet 9. februar 2008 Jeg googlet nettet litt, og lette etter sider hvor man kunne laste ned gratis spill. Det fant jeg IKKE. F.eks hadde det vært dødskult å finne igjen Micro Machines V3. Noen som vet om slike sider? fins en del av de sidene,du kan prøve thedownloadpage.com,abandonware.com Søk etter abandonware du. Prøvde Abandonware, men det var blitt en kristen fantaiker side. Abandonia var noe av det samme, men det var det ikke mulig å laste ned. THedownloadpage eksisterer ikke.
Gjest Slettet-NIoHlfL Skrevet 9. februar 2008 Skrevet 9. februar 2008 Abondonia kan man da fint laste ned spill fra. Men de balanserer på kanten av loven, så noen av spillene kan man ikke laste ned lenger da eierne av spillene ikke ble så begeistret... The-underdogs.info er også et alternativ. Det er en side med mål å samle alle gode, men undervurderte, spill, og gi info hvordan man kan skaffe dem, dvs spill som er abondonware kan man laste ned fra siden. Men for din del, Micro Machines V3 er ikke abondonware, og kan ikke lastes ned lovlig uten å betale...
[email protected] Skrevet 9. februar 2008 Forfatter Skrevet 9. februar 2008 Abondonia kan man da fint laste ned spill fra. Men de balanserer på kanten av loven, så noen av spillene kan man ikke laste ned lenger da eierne av spillene ikke ble så begeistret... The-underdogs.info er også et alternativ. Det er en side med mål å samle alle gode, men undervurderte, spill, og gi info hvordan man kan skaffe dem, dvs spill som er abondonware kan man laste ned fra siden. Men for din del, Micro Machines V3 er ikke abondonware, og kan ikke lastes ned lovlig uten å betale... Pokker.. Jaja, fant en deilig versjon av Duke Nukem på dosgames.com
PcAj Skrevet 9. februar 2008 Skrevet 9. februar 2008 www.oldgames.com ( gamle spill, hvis det er det )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå