ChalStye Skrevet 18. februar 2003 Rapporter Del Skrevet 18. februar 2003 Hvordan overklokker jeg? hva skal jeg låse og hvordan? noe annet jeg må passe på? Hvilken temp bør jeg slutte på? Specs: hk: Msi kt3 ultra-aru cpu: xp2000 palermo(tror iallefall det heter det) Lenke til kommentar
saphiens Skrevet 18. februar 2003 Rapporter Del Skrevet 18. februar 2003 Som der står på hovedsiden til www.overklokking.no Ny på Overklokking.no? (trykk på linken!) Lykke til! Lenke til kommentar
DummeGaas Skrevet 19. februar 2003 Rapporter Del Skrevet 19. februar 2003 XP-prosessorer tåler etter sigende opp til 95 grader, men av åpenbare grunner er det lurt å slutte et godt stykke under denne temperaturen. 50-60 grader er ikke unormalt hvis man har overklokket skikkelig med kun luftkjøling. Lenke til kommentar
TrengerLittHjelp Skrevet 7. mars 2003 Rapporter Del Skrevet 7. mars 2003 Du som har et MSI hovedkort kan jo legge inn fuzzy logic som er på driver cd´en til hovedkortet. Jeg overclocka min xp1700 til xp2000 uten å stille på vcore eller å låse opp prosessoren. Lenke til kommentar
Admin'c Skrevet 9. mars 2003 Rapporter Del Skrevet 9. mars 2003 Som der står på hovedsiden til www.overklokking.no Ny på Overklokking.no? (trykk på linken!) Lykke til! Den guiden er ikke spesielt god, står ikke noe om hva man overklokker eller hvordan, står bare prinsipper og kjøleløsninger Lenke til kommentar
saphiens Skrevet 9. mars 2003 Rapporter Del Skrevet 9. mars 2003 Som der står på hovedsiden til www.overklokking.no Ny på Overklokking.no? (trykk på linken!) Lykke til! Den guiden er ikke spesielt god, står ikke noe om hva man overklokker eller hvordan, står bare prinsipper og kjøleløsninger Jeg tror vertfall at det kan være greit å knne litt om det som skjer når man klokker opp pc`en, nytter ikke bare å vite at prosessorhastigheten steig med noen mHz....da går det fort gale! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå