Gå til innhold

Hvorfor fikk jeg ikke medaljen min i BF2?

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Jeg spilte på en ranka server på BF2 her om dagen. Etter at runden var ferdig, var jeg på sammenlagt 1.plass av begge lagene. Jeg jublet litt for meg selv og spilte videre. Etter noen runder, disconnecta jeg og kikket på "BFHQ" for å se på den nye medaljen min. Men der var det ingen medalje. :cry: Hva hendte?

Kan noen forklare for meg hva som kan ha vert feilen? :( Vær så snill! Jeg er litt nedenfor nå..

Endret av ZeroZ
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Takk for alle svar! Fikk den nå ;)

Har ikke spilt bf så lenge, så det er litt stas å få en medalje jeg ikke har hatt før. Men jeg spille jo selfølgelig for rankingen skyld og ikke medaljene.. :p

GoldStar_big.png

Skrevet

Rank er jo alt da di Whore, vist ikke ranking hadde vært så hadde bf2 suget så i he***, medaljer og rank er jo bare dritt fett, liksom få vise alle hvor mange tusen poeng jeg har fått for stat-padding og base raping:-D.

Håper for all del at folk så ironien i dette;).

Rank er for nabbs.

Happy gaming:-)

Skrevet
Men jeg spille jo selfølgelig for rankingen skyld

Jeg håper virkelig for din skyld det var kødd!?

Ikke rart alle custom servere står tomme. :(

Ja, tenkt! For en skrivefeil!

[ironi] Ja, for det var jo poenget mitt. :roll:

Å spille for å ha det morro blir for dumt, lizzom. [/ironi]

Skrevet

Mener da det er bra å spille for rank.. Jojo, det er jo meningen å spille for å ha det moro, men det å spille for medaljer og rank gir spillet litt mening. Da oppnår man liksom noe.

Har kanskje ikke så mye jeg skulle ha sagt siden jeg er nokså ny i spille. Men for meg er det i allefall moro å få sine første medaljer og komme opp i rank. Dere mente nok at det var gøy med medaljer, dere også da dere var nye i spillet.

Jeg fikk jo som sagt min første gull medalje her, og synes at jeg hadde oppnådd en liten sak. Mens det kanskje blir litt meningsløst for dere "veteraner" med sånt dill-dall, da dere har fått det meste av medaljer og rank. Kanskje dere synes det er tragisk når en noob gleder seg over sin første medalje og rank, men hvis dere tenker over det, har dere helt sikker vært der selv en gang.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...