aleksanderro Skrevet 8. februar 2008 Skrevet 8. februar 2008 Hei, Finnes noen noen endringer i en fil eller noe som gjør at man kan fjerne den 30FPS grensen? Tror PCen skal fint klare mer enn det (Se profilen for PCen min), og jeg får 30FPS selv om jeg tar alt på det laveste (Jeg spillere på det høyeste nå). Så da går jeg utifra det er en sperre på 30FPS noen plass. Takker for hjelpen!
Andrull Skrevet 8. februar 2008 Skrevet 8. februar 2008 (endret) Spillet er designet for 30FPS, og det ville vært kraftig juks å bryte denne barrieren. (i multiplayer) Og i singelplayer ville det vært mye vanskeligere. Dette er et spill som ikke "lagger" med lavere FPS, men hastigheten synker. (hastigheten og FPSen er proposjonal) Har du f. eks 60FPS ville spillet gått akkurat dobbelt så raskt. (alle loadetider på bygninger osv.. ville vært halvert, og menn/tanks går dobbelt så raskt osv..) Noen spill er designet for "lav" FPS, andre er det ikke. Endret 8. februar 2008 av andrull
aleksanderro Skrevet 8. februar 2008 Forfatter Skrevet 8. februar 2008 Åja, da forstår jeg. Men da kan egentlig bare denne tråden stenges. Uansett tusen takk for svar!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå