Yteliss Skrevet 7. februar 2008 Skrevet 7. februar 2008 Hei jeg er en warlock som begynner og bli lei pvp livet, og har begynt å raide litt.. har en del kara gear og lurer på hva jeg burde ha av stats og gear for og gå i SSC og TK? Takker for svar
Yteliss Skrevet 7. februar 2008 Forfatter Skrevet 7. februar 2008 Sats på et guild er jo i et kara guild, men vil vite om jeg er "klar" for et ssc guild.. Så vil jeg vite hvordan gear å stats jeg burde ha får og prøve:)
MrSifter Skrevet 7. februar 2008 Skrevet 7. februar 2008 Ikke veldig vanskelig å skaffe seg en middels god SSC guild. Spørs selvfølgelig hvilken server du spiller på. Men på min (Outland) er de raidguildene som er på det laveste contentet i ZA og halveis i SSC sånn ca. Kan ikke en drit om warlock stats, grind badges til det som er av badgerewards. Så burde det gå bra hvis du har noe decent kara/za gear.
Poseboen Skrevet 7. februar 2008 Skrevet 7. februar 2008 Alt kommer vel strengt tatt ann på hvor mye tid man har til å raide/spille. Hvis du kan spille hele kvelden og ikke må logge av tidlig er det nok ikke så veldig vanskelig å få seg ett bra guild.
Yteliss Skrevet 7. februar 2008 Forfatter Skrevet 7. februar 2008 Nå Har jeg 16% Crit Chance (får en del mer vis jeg speccer Destruction som jeg sikkert blir) 80 spell Hit Rating 800Spell dmg unbuffed har fortsatt litt pvp gear som jeg ikke har fått byttet ut Vengeful legs Merciless shoulders vengeful chest gladiator war staff Og har vell god tid me raiding kan raide utover kvelden og natten omså.
Gakks Skrevet 8. februar 2008 Skrevet 8. februar 2008 Med så lite hit rating bør du være affliction en goooood stund til.
Yteliss Skrevet 8. februar 2008 Forfatter Skrevet 8. februar 2008 Hvor mye Hit rating er anbefalt da?
MrSifter Skrevet 8. februar 2008 Skrevet 8. februar 2008 Hvor mye Hit rating er anbefalt da? Du capper vel på 202 elns.
Gakks Skrevet 8. februar 2008 Skrevet 8. februar 2008 202 spell hit rating ja. Som affliction kan du fylle ut talent som gir 10% hit med affliction spells, men da vil fortsatt shadow bolt ha mye mindre hit. Så prøv å cap hit så fort som mulig imo.
Skurupu Skrevet 8. februar 2008 Skrevet 8. februar 2008 Klar til... Karazhan = Heroic gear. Gruul & Maggy = Karazhan gear. SSC og TK = Karazhan gear + Gruul og Maggy gear. MH & BT = SSC & TK gear. kthxbye.
Lacim Skrevet 8. februar 2008 Skrevet 8. februar 2008 Nå Har jeg 16% Crit Chance (får en del mer vis jeg speccer Destruction som jeg sikkert blir) 80 spell Hit Rating 800Spell dmg unbuffed har fortsatt litt pvp gear som jeg ikke har fått byttet ut Vengeful legs Merciless shoulders vengeful chest gladiator war staff Og har vell god tid me raiding kan raide utover kvelden og natten omså. Leggins: Spellstrike Shoulders: Nimble Thought eller Frozen Shadoweave Chest: Frozen Shadoweave Staffen duger. Merk at shoulders+chest er bop, så du må være tailor. Spellstrike leggings burde ha vært selvsagt for start-pve. Generelt sett vil jeg påstå du har lite spelldmg og skrekkelig lav spellhit rating.
Lucifer 666 Skrevet 8. februar 2008 Skrevet 8. februar 2008 Siden spellhit er så viktig kan du begynne med å bytte gems du har nå på div gear med Great Dawnstone. Regner med du ikke har mange av disse på ditt pvp utstyr
Yteliss Skrevet 8. februar 2008 Forfatter Skrevet 8. februar 2008 Siden spellhit er så viktig kan du begynne med å bytte gems du har nå på div gear med Great Dawnstone. Regner med du ikke har mange av disse på ditt pvp utstyr Kommer til å presse spell hit på en del nå da. Skal Enchante gloves me spell hit å kjøpe flere Great Dawnstone:) åsså kjøpe enchanten til head hos The sha`ar.
Xint Skrevet 8. februar 2008 Skrevet 8. februar 2008 Siden spellhit er så viktig kan du begynne med å bytte gems du har nå på div gear med Great Dawnstone. Regner med du ikke har mange av disse på ditt pvp utstyr Kommer til å presse spell hit på en del nå da. Skal Enchante gloves me spell hit å kjøpe flere Great Dawnstone:) åsså kjøpe enchanten til head hos The sha`ar. Om jeg ikke tar helt feil bør Aff warlocks prioritere spell damage over hit ved ett visst punkt (100, ca?) selv om mye av din DPS er fra Shadowbolt. Veiled Noble Topaz er fin, da.
John Keats Skrevet 8. februar 2008 Skrevet 8. februar 2008 Kan ikke en drit om warlock stats, grind badges til det som er av badgerewards. Så burde det gå bra hvis du har noe decent kara/za gear. Vil ikke være frekk eller noe, men om jeg var guildleder og så noen i guilden skrive dette et sted så ville jeg vurdert om han har noe i guildet å gjøre
Myx Skrevet 8. februar 2008 Skrevet 8. februar 2008 Kan ikke en drit om warlock stats, grind badges til det som er av badgerewards. Så burde det gå bra hvis du har noe decent kara/za gear. Vil ikke være frekk eller noe, men om jeg var guildleder og så noen i guilden skrive dette et sted så ville jeg vurdert om han har noe i guildet å gjøre Vil ikke være frekk eller noe, men hvorfor i alle dager trenger han å vite "alt" om warlocks dersom man ikke spiller en selv?
Sneglen Skrevet 8. februar 2008 Skrevet 8. februar 2008 Det er forskjell på å vite "alt" og det å ha et minimum av kunnskaper om en klasse. Er ganske kjedelig å spille med noen som ikke skjønner at sap må påføres ute av kamp, for eksempel Ellers har Skurupu en fin pekepinne på gearlevel man bør ha.
Myx Skrevet 8. februar 2008 Skrevet 8. februar 2008 Det er forskjell på å vite "alt" og det å ha et minimum av kunnskaper om en klasse. Er ganske kjedelig å spille med noen som ikke skjønner at sap må påføres ute av kamp, for eksempel Ellers har Skurupu en fin pekepinne på gearlevel man bør ha. Joda, selvfølgelig kan man ikke ha en idiot i raidet som ikke skjønner at DoT's ødelegger sap/sheep/traps etc, men her var det altså snakk om stats, og ikke abilities. Jeg vil tro de aller fleste som raider vet hvordan warlock-klassen fungerer, men man må ikke ta som en selvfølge at alle vet hvor mye crit, hit, stamina vs int, +spelldamage en warlock må ha.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå