Gå til innhold

HTC Touch Cruise vs Nokia N95 8gb


Anbefalte innlegg

Hei,

 

Hvordan telefon ville dere tatt? Har hatt en HTC P3300 fra før av og syntes den er helt konge! Eneste jeg savner på den er taster, derfor vurderer jeg nå Nokia N95.

 

På HTCen kunne jeg kopiere video rett ifra wmp som jeg hadde tatt opp på mediacenteret... Fungerer det på Nokiaen også eller støtter ikke den det formatet? Isåfall finns det programmer som gjør dette? Ellers noen som har prøvd begge to og kan si litt om skjermene på begge, vil ha en skarp skjerm som man kan se video på!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hei,

 

Hvordan telefon ville dere tatt? Har hatt en HTC P3300 fra før av og syntes den er helt konge! Eneste jeg savner på den er taster, derfor vurderer jeg nå Nokia N95.

 

På HTCen kunne jeg kopiere video rett ifra wmp som jeg hadde tatt opp på mediacenteret... Fungerer det på Nokiaen også eller støtter ikke den det formatet? Isåfall finns det programmer som gjør dette? Ellers noen som har prøvd begge to og kan si litt om skjermene på begge, vil ha en skarp skjerm som man kan se video på!

Vil du det ...?

Jeg har en Touch og en kamerat har N95. N95 er stor, tung og stygg! Personlig kunne jeg ikke tenke meg gameldagse taster, men GPS er fristende ...

 

Tobias

Lenke til kommentar

Har selv en N95 (med 4 gig minnekort), fungerer veldig bra egentlig. Ting jeg er misfornøyd med er treg GPS og generelt sett trege menyer. Liker godt S60 siden det har et bredt utvalg av applikasjoner og mye kan endres på. Det å skrive mld på N95 går som en drøm. Jeg vurderer derimot HTC Touch Cruise, men skal se en del tester av denne først og teste den i bruk. Begge telefonene har vel egentlig full pakke når det gjelder produktivitet. Kamera på N95 er nok en del bedre både på bilder og video. Ytelsesmessig tror jeg HTC kommer bedre ut. Er også litt nysgjerrig på HTCs nye modell P6500 som er rettet mot bedriftmarkedet. Med det kan hende at sistnevnte er litt overkill :)

Lenke til kommentar

Jeg ville gått for Nokia N95 8GB.

Men som sagt, hvilken person er du?

 

Om du er en kamerafreak som absolutt trenger kamera og vil kapre hendelser i din mobiltelefon er nok N95 ypperlig.

N95 8 GB har rikelig med plass, plass til i alle fall min musikk + et par filmer og et par TV serier, men som sagt, kan slette gamle jeg har sett og legge inn nye om 8 GB ikke strekker seg langt nok.

Touchscreen kan være et herk til tider, om du har store fingre.

Jeg har personlig ikke fått noe godt inntrykk av HTC sine mobiltelefoner i det hele tatt.

 

 

Touch cruise har jo gps da...

Har det virkelig gps, men det er jo helt utrolig?!? OMG OMG OMG, helt supert altså!!

For det har liksom ikke N95 ?

Lenke til kommentar
Jeg ville gått for Nokia N95 8GB.

Men som sagt, hvilken person er du?

 

Om du er en kamerafreak som absolutt trenger kamera og vil kapre hendelser i din mobiltelefon er nok N95 ypperlig.

N95 8 GB har rikelig med plass, plass til i alle fall min musikk + et par filmer og et par TV serier, men som sagt, kan slette gamle jeg har sett og legge inn nye om 8 GB ikke strekker seg langt nok.

Touchscreen kan være et herk til tider, om du har store fingre.

Jeg har personlig ikke fått noe godt inntrykk av HTC sine mobiltelefoner i det hele tatt.

 

 

Touch cruise har jo gps da...

Har det virkelig gps, men det er jo helt utrolig?!? OMG OMG OMG, helt supert altså!!

For det har liksom ikke N95 ?

 

 

Hvis du leser innlegget til TobiasAbrahamsen så ser du at han ikke er så dum som du skal ha det til : P

Lenke til kommentar

Jeg ville personlig gått for HTC'n, men som Steffen_moss sier så kommer det ann på smak og behag.

Nokia N95 (hvertfall den gammle) er treg på GPS delen.

Som du selv sier så savner du taster, da er nok N95 telefonen for deg.

En annen ting å tenke på er Windows mobile kontra Symbian...hva liker du best?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...