k1ngkong Skrevet 7. februar 2008 Del Skrevet 7. februar 2008 (endret) Hei! Har problemer med å få installert windows installer 3.1 . Hver gang jeg starter PC-en kommer oppdateringen opp, men når jeg skal installere den kommer det "installasjon avbrutt". Så den blir værende i høyre hjørnet hele tiden. Går ikke ann å avbryte heller, så jeg får den ikke vekk Hvordan får jeg den vekk? evt. hvordan får jeg installert den? Endret 7. februar 2008 av rascally Lenke til kommentar
ShaNickolas Skrevet 7. februar 2008 Del Skrevet 7. februar 2008 hmm hadde for en stund siden samme problemet. nå vet jeg ikke om du sitter på en kopi av windows eller orginal Jeg skiftet ip på updateserveren via en fil i windows" mappen , nå husker jeg ikke hva det var . Men etter det så funket det hvertfall og installere installer 3.1 og resten av updates Vist du synes det ikonet plager deg , så gå inn på sikkerthetssenter og slå av automatiske oppdateringer =Iko= Lenke til kommentar
k1ngkong Skrevet 7. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 7. februar 2008 (endret) hmmz Er umulig for meg å vite hvilken siden det er 1004210410 filer i windows mappen Endret 7. februar 2008 av rascally Lenke til kommentar
k1ngkong Skrevet 8. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 8. februar 2008 Kan noen skrive litt mer konkret hva jeg skal gjøre? Har null peiling Lenke til kommentar
Hrodebert Skrevet 8. februar 2008 Del Skrevet 8. februar 2008 (endret) Det er ikke noe problem å installere Windows Installer manuelt! Klikk her: http://www.microsoft.com/downloads/details...;displaylang=en og last den ned fra Microsoft sine hjemmesider EDIT: Håper du har orginal Windows eller så kan du få problemer med å laste ned, men det er heller ikke noe problem å fikse Endret 8. februar 2008 av roberteh Lenke til kommentar
k1ngkong Skrevet 8. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 8. februar 2008 Har ikke orginal windows Lenke til kommentar
Hrodebert Skrevet 8. februar 2008 Del Skrevet 8. februar 2008 (endret) Men da kan du ikke bruke Windows Update heller, så da har problemet ditt, blitt "løst" på en måte! EDIT: Skriveleif EDIT2: Du kan alltids prøve å installere den manuelt uansett! Endret 8. februar 2008 av roberteh Lenke til kommentar
k1ngkong Skrevet 8. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 8. februar 2008 (endret) Problemet blir ersatt med et annet lettere sagt? Har 88 oppdateringer som ikke blir installert naa Har funket å bruke windows update før så Endret 8. februar 2008 av rascally Lenke til kommentar
Hrodebert Skrevet 8. februar 2008 Del Skrevet 8. februar 2008 (endret) Ja det har fungert, men Microsoft gjorde det "ulovlig" å bruke Windows Update for en stund siden hvis du ikke har oginal lisens. EDIT: Men kan du ikke gå inn på siden jeg ga deg og bare installere Windows Installer? Endret 8. februar 2008 av roberteh Lenke til kommentar
k1ngkong Skrevet 8. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 8. februar 2008 Var det jeg gjorde, men da ble problemet erstatt med 88 andre Lenke til kommentar
ShaNickolas Skrevet 8. februar 2008 Del Skrevet 8. februar 2008 Baller på seg og sitte på kopi vettu Lenke til kommentar
Skagen Skrevet 8. februar 2008 Del Skrevet 8. februar 2008 Emnetittelen i denne tråden er lite beskrivende for trådens innhold og det er derfor ingen god emnetittel. Jo bedre og mer beskrivende emnetittelen er, jo lettere er det for andre å skjønne trådens innhold og det vil være lettere å treffe den riktige forumbrukeren med det rette svaret. Ber deg derfor om å endre emnetittel slik at du unngår at en moderator stenger tråden. Vennligst forsøk å ha dette i tankene neste gang du starter en tråd, og orienter deg om hva vår nettikette sier om dårlig bruk av emnetitler. Bruk -knappen i første post for å endre emnetittelen. (Dette innlegget vil bli fjernet ved endring av emnetittel. Ikke kommenter dette innlegget, men gjerne dette innlegget når tittelen er endret, så vil det bli fjernet..) Lenke til kommentar
Skagen Skrevet 17. februar 2008 Del Skrevet 17. februar 2008 Unødvendig quoting samt dårlig bruk av emnefeltet blir sett på som upasselig, og kan bli sensurert eller endret av moderatorer. Overdreven bruk av såkalt SMS-språk, utropstegn/spørsmålstegn, forkortelser osv. skal unngås. Emnefeltet skal beskrive innholdet i tråden. Eksempel: Problem med TV-ut på Radeon 9800. Dårlig bruk av emnefelt medfører stengning av tråden. Et bra emnefelt er et emnefelt som forklarer godt hva innholdet i posten din går ut på. En bruker bør kunne skaffe seg oversikt over hovedinnholdet i posten bare ut fra å lese emnefeltet. Tråden har et dårlig emnefelt og er derfor blitt stengt. Vennligst les utdraget over fra retningslinjene og netiketten angående dette. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg