paa99 Skrevet 7. februar 2008 Skrevet 7. februar 2008 Halla jeg lurer på om det er noen der ute som har noen gode nettbutikker/vanlige butikker som selger billige PSone spill?? Er ute etter FFIX og vet at Gamezone har det men der kommer det på 443kr ink porto, noen som hare noe billigere enn det?
paa99 Skrevet 8. februar 2008 Forfatter Skrevet 8. februar 2008 åssen er det med den tolla? er skeptisk til å handle fra utlandet
Melfacion Skrevet 11. februar 2008 Skrevet 11. februar 2008 Varer med en verdi under 200 kroner går gjennom uten problemer. Er verdien høyere blir det fortollingsgebyr og moms å betale... Dette beregnes ut fra verdien som står på pakken (tollklareringspapirene sender skal fylle ut, altså) Kjøper du på en nettauksjon i utlandet, får du som regel selgeren til å skrive en verdi som går gjennom tollklareringen uten problemer Du kan forresten sjekke på www.retro1.no/forum for å snakke med folk som samler på spill fra eldre konsoller i norge. Mulig at noen der har en kopi til salgs eller vet om et sted det finnes rimeligere priser på dette spillet...
paa99 Skrevet 11. februar 2008 Forfatter Skrevet 11. februar 2008 Jeg er fortsatt på jakt etter FFIX og jeg fant ut at de selger det på Ebay til 10.99$. Er det forskjellige "soner"?Kan jeg spille det på en PS2 som er kjøpt i norge?
Melfacion Skrevet 12. februar 2008 Skrevet 12. februar 2008 Nå er ikke Playstation egentlig mitt fagfelt, men jeg tror at med mindre du har en chippet Playstation vil ikke amerikanske spill virke på din konsoll. Grunnen er de to formatene PAL / NTSC. Du skal ha PAL for å spille på din konsoll som er kjøpt i norge.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå