Gå til innhold

Trenger et penere UI [LØST]


Anbefalte innlegg

Bruker nurfed nå men er fortsatt ikke helt topp :(

Liker ikke at når jeg lager nye "barer" må jeg binde de og masse bare for å få de til å fungere, og det er ikke alltid det fungerer heller.

Vil også ha mulighet for å bytte ifra standard firkant "bar" til rund og slik.

Kunne tenkt meg firkant map.

Takk for alle forslag, helst post et bilde åssen det ser ut.

Endret av Blink-182
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Er du ute etter eyecandy så er Mazzle både enkelt og sette opp samt pent å se på.

Selv brukt det, men misslikte det pga manglende muligheter for egne instillinger.

Fordelen med Mazzle er at du ikke trenger tenke på noe ved instilasjon. Det har eget instilasjons program.

 

Caith har laget et fremragende UI som bruker lite minne pga det meste er Ace 2 bassert. Det er vel et av dem mest ryddige ui som jeg har sett, som likevel har en meget bra funksjonalitet.

 

Photek UI er den siste pakka jeg nevner. Har brukt denne selv nå siden jeg bytta pc rett før Jul. Satte tidligere opp mine egne UI, men gadd ikke sette opp alt fra scratch på den nye pcn. Dessuten er jeg perfeksjonist, og når jeg først setter i gang med et ui tar det mye av spilletiden.

Photek er meget funksjonell i utgangspunktet og lett å modde på. Fikk det enkelt til slik jeg ville ha det uten å bruke masse tid.

 

Det du trenger for å få til runde knapper er.

Bartender 3 samt Cycircled. (Photek bruker dette)

Det kan du finne her.

Lenke til kommentar
Caith har laget et fremragende UI som bruker lite minne pga det meste er Ace 2 bassert. Det er vel et av dem mest ryddige ui som jeg har sett, som likevel har en meget bra funksjonalitet.

 

Hahah, Ace2 og lite minne? Hva er det du går på forno? Jeg vil ha det i alle fall, Ace2 er så bloated du kan få det og er noe herk. (That said var UI'n ganske lekker)

Lenke til kommentar
Xistence, noen mulighet for at du kan hjelpe meg litt med X-perl og Bongos? :)

 

Skulle gjerne hatt det til å se akkurat slik som du har det, men når jeg innstallerte her var det kun rot. Hadde spart meg enormt med tid om jeg kunne få din template - hvis det er det letteste da.

 

Se etter at Blizz default frames er slått av.

 

Det er mye rot når man setter det opp, men du må nok gjøre det selv.

Det lønner seg også å teame noen når du setter opp Xperl. På grunn av party-frames evt å se hvordan raidframes blir (dersom du ikke velger å slå av disse, mange non-healers gjør det) Du kan også disable alt du ikke trenger.

Endret av Aachel
Lenke til kommentar
Xistence, noen mulighet for at du kan hjelpe meg litt med X-perl og Bongos? :)

 

Skulle gjerne hatt det til å se akkurat slik som du har det, men når jeg innstallerte her var det kun rot. Hadde spart meg enormt med tid om jeg kunne få din template - hvis det er det letteste da.

 

pm sendt

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...