Mekker`n Skrevet 6. februar 2008 Skrevet 6. februar 2008 Hei.. Spillet slutta plutselig og funke(ink bodyshop). Funka helt fint tidligere i dag. Det er typisk vista problem. Du lanucher spillet og det skjer ingenting. Symbol for at cden loader kommer og thats it. Setter du i en annen cd ber den om sims cden, men det skjer ikke noe mer. Får ikke overstyrt "sims lancheren" da jeg ikke finner noen andre .exe filer andre steder. Alt står som administrator.. Hatt samme problem med mange andre spill fra EA, men som det geniet(google)jeg er har jeg fiksa det. Finner ikke noe spes hjelp på google om dette og Sims2 og jeg har prøvd alt jeg kan. Lurer på om det kan ha noe med at jeg spilte c&c zero hour i sta og det kræsja bigtime...? Det funker fortsatt... Pcen er overkill til de grader og spillet har funka fint i 6mnd.. Alle utvideleses pakkene+++++ er innstallert så reinnstalering av spillet er selvmordsgrunnlag... Det er dama som spiller så dette er skikkelig krise!!!!
turak Skrevet 6. februar 2008 Skrevet 6. februar 2008 Hei.. Spillet slutta plutselig og funke(ink bodyshop). Funka helt fint tidligere i dag. Det er typisk vista problem. Du lanucher spillet og det skjer ingenting. Symbol for at cden loader kommer og thats it. Setter du i en annen cd ber den om sims cden, men det skjer ikke noe mer. Får ikke overstyrt "sims lancheren" da jeg ikke finner noen andre .exe filer andre steder. Alt står som administrator.. Hatt samme problem med mange andre spill fra EA, men som det geniet(google)jeg er har jeg fiksa det. Finner ikke noe spes hjelp på google om dette og Sims2 og jeg har prøvd alt jeg kan. Lurer på om det kan ha noe med at jeg spilte c&c zero hour i sta og det kræsja bigtime...? Det funker fortsatt... Pcen er overkill til de grader og spillet har funka fint i 6mnd.. Alle utvideleses pakkene+++++ er innstallert så reinnstalering av spillet er selvmordsgrunnlag... Det er dama som spiller så dette er skikkelig krise!!!! 1. er cden ødeleagt (riper og anna drit) 2. er spillet vista kompitabel ? (orka ikke og sjekke sjøl) 3. er det en pirat kopi ? 4. kansje du burde prøve en no-cd crack ? (bytte ut .exe fila med en av disse fancy crack'an) 5. bruker du riktig cd ? (hvis du instalerer alle pakkene godtar den bare et av CD'ene .. lame) 666. eller du kan avinstalere og se om du greier og instalere alt uten og hoppe utfor et stup
Mekker`n Skrevet 7. februar 2008 Forfatter Skrevet 7. februar 2008 cden er som ny. Er ikke pirat kopi. Spillet er vista kompitabelt ja. Det slutta bare plutslig og starte. Jeg skal prøve med cd crack. Er ikke sikker på åssen den funker da jeg ikke finner noen exe filer noen sted, men det finner jeg vel ut av. For og legge inn alt på nytt må jeg legge inn 13 spill pluss de 19012 ekstra tinga dama har lasta ned og lagt inn. Dette tar tid! Takk for svar...
Gjest medlem-105082 Skrevet 7. februar 2008 Skrevet 7. februar 2008 (endret) Prøv å start spillet i kompatibilitetsmodus med XP SP2. Endret 7. februar 2008 av medlem-105082
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå