Uxzuigal Skrevet 6. februar 2008 Skrevet 6. februar 2008 Hei Kristian91, Velkommen til forumet. "Gief" er et ord et par tullinger som ikke greide å skrive kom opp med.. Det betyr "Give" (Gi, Gi meg). Om du spiller World of Warcraft vil du nok møte en haug som kombinerer dette ordet med "Epix" , som betyr "Epic(s)".
Ascorius Skrevet 7. februar 2008 Skrevet 7. februar 2008 det er leetspeak (1337sp3ak) for give. Her er en fin side der du kan søke opp andre leetspeak ord du ikke forstår Urban Dictionary
Bulletus Skrevet 7. februar 2008 Skrevet 7. februar 2008 Hei Kristian91, Velkommen til forumet. "Gief" er et ord et par tullinger som ikke greide å skrive kom opp med.. Det betyr "Give" (Gi, Gi meg). Om du spiller World of Warcraft vil du nok møte en haug som kombinerer dette ordet med "Epix" , som betyr "Epic(s)". Eller du kan kalle det barnespråk , den termen som blir brukt i WoW ja .
Ascorius Skrevet 7. februar 2008 Skrevet 7. februar 2008 Eller du kan kalle det barnespråk , den termen som blir brukt i WoW ja . å kalle det barnespråk blir feil i min bok, internet fenomen eller "nettsosiolekt" blir vel en bedre term mener nå jeg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå